news-details

زن و شوهرهای خوشبخت و تحصیل کرده فوتبال (قسمت اول)

زن و شوهر هایی که سالها به پای همسر خود با وفاداری و در سایه دانش زندگی می کنند.

لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید و همسرش سوفیا میلوسوویچ که در انتظار اولین فرزندشان هستند. سوفیا مدل ۲۹ ساله به قدری برای همسرش عزیز است که یوویچ همین چند ماه پیش حاضر شد قرنطینه را بشکند و برای دیدن همسرش با جت شخصی به بلگراد رفت و حالا تحت تعقیب است و احتمال به زندان رفتنش هم وجود دارد.

 

 

 محمد صلاح ستاره مصری لیورپول و همسرش مگی صلاح که در رشته بیوتکنولوژی از مصر فارغ التحصیل شده است و حالا به عنوان بیو تکنولوژیست مشغول به کار است. آنها در مصر و در دوران مدرسه با هم آشنا شدند و دختری ۶ ساله به نام ماکا دارند.مگی به ندرت در اماکن عمومی دیده میشود و عکاسان و دوربین ها چهره او را بیشتر از روی سکوها و مشغول تشویق شوهرش دیده اند. آنها در  ماه مبارک رمضان هر سال حتما باید  به مصر باز گردند.

 

 

هری مگ وایر کاپیتان منچستر یونایتد و همسرش فرن هاوکینز که فارغ التحصیل در رشته دانش و فیزیوتراپی است.

 

 

 فیل جونز مدافع منچستر یونایتد و همسرش کایا هال که مدرک تجارت و مدیریت دارد و ماجرای انتقال شوهرش به منچستر در نقش یک مدافع به طرز جانانه ای در برابر هواداران بلکبرن و رسانه های منتقد ایستاد.

 

 

 جوردن پیک فورد دروازه بان تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸ و باشگاه اورتون و همسرش مگان داویسون که عشق دوران نوجوانی جوردن است.مگان فارغ التحصیل دانشگاه ساندرلند است.

 

 

وین رونی ستاره سابق منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس به همراه همسرش کالین رونی و پسرش بعد از دوران قرنطینه.

 

 

 مارکوس رشفورد ستاره یونایتد و همسرش لوسیا لوی که مدرک تبلیعات و برندینگ دارد و به تازگی با بالاترین نمره و رتبه از دانشگاه فارغ التحصیل شده است. این دو از دوران مدرسه عاشق هم بودند.

 

 

لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو که از ۹ سالگی عاشق هم بودند .رکوزو علیرغم مرافبت از ۳ بچه مشغول ورزش بوکس است. آنها هم بازی دوران کودکی بودند و مسی  در سن ۹ سالگی در نامه اش برای آنتو ۸ ساله نوشته بود که بالاخره روزی نامزد خواهیم شد.

 

 

فرد ستاره برزیلی منچستریونایتد و همسرش مونیکا سالوم که مهندس شیمی و توسعه تکنولوژی هسته ای از دانشگاه ریو دو ژانیرو است.رسانه های انگلیسی می گویند مونیکا علاوه بر قدش،عقلش نیز از شوهرش بیشتر است.

 

 

 آلیسون بکر ستاره لیورپول و همسرش دکتر ناتالیا که در برزیل طبابت می کند و سفیر سلامت در سازمان بهداشت جهانی نیز هست.این زوج برزیلی یک پسر و یک دختر دارند .خانم‌ دکتر در اینستا گرام بیش از ۲۵۱ هزار فالور دارد که از این صفحه برای توسعه بهداشت در برزیل و پخش تصاویری از زندگی موفقشان استفاده می کند.

 

 

روی پاتریسیو دروازه بان تیم ملی پرتغال و همسرش دکتر ورا بیرو که روانشناس و متخصص مسائل جنسی است و نظرات عجیب و غریبی دارد و در انجام کارها، دیوانگی خاصی دارد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!