news-details

شایعه جنجالی؛ نکونام و آذری در استقلال، ویسی در فولاد!

اختصاصی "نود پرس"

از چند هفته پیش این خبر را شنیده ایم و خودمان را نگه داشته ایم که ننویسیم تا مبادا متهم به دروغ گویی شویم اما روز به روز وقوع این خبر به واقعیت نزدیک تر می شود! خبر اما این است؛ آذری مدیر عامل سابق فولاد به استقلال می آید و همراه خودش جواد نکونام را هم می آورد! نکونام چند سالی هست که برای تصاحب نیمکت استقلال روز شماری می کند و اختلافاتش با امیر قلعه نوعی در استقلال هم از همین موضوع جرقه خورد! نکونام به وضوح این اشتیاق را به گوش خبرنگاران و اطرافیانش رساند بود و قلعه نوعی هم که از این اشتیاق با خبر شده بود از ناحیه او احساس خطر میکرد.

از طرف دیگر احمد مددی و اطرافیانش از مدتها قبل و حتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری مطمئن بودند که در استقلال ماندنی هستند. آنها که از پشتیبانی علی نژاد معاون وزارت ورزش و بعضی از نهادها برخوردارند باور دارند علی نژاد همچنان در وزارت ورزش جدید جای پای محکمی خواهد داشت و با این اتفاق آنها نیز با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.
از طرف دیگر  همه می دانند که مددی و معاونش فریاد شیران به دلایل مختلف دل خوشی از فرهاد مجیدی ندارند و چه بسا نکونام بدون سعید آذری به آرزویش در استقلال برسد!
خبر دیگر اما مربیگری قریب الوقوع عبداله ویسی در فولاد خوزستان است که همین اتفاق گمان ما را به یقین بیشتری تبدیل می کند.
در هر حال مثل همیشه فقط باید صبر کرد و نظاره گر اتفاقات عجیب و غریب آینده فوتبال ایران بود که کم هم نیستند و چه بسا این امکان وجود دارد که مددی و مجیدی فردا با هم داداش شده و دست در گردن هم عکس یادگاری بیاندازند و بگویند ما از اول هم عاشق هم بودیم!

به اشتراک گذاری این مطلب!