news-details

داستان عاشقی ستاره های فوتبال (قسمت اول)

1- سرخیو راموس / پیلار اوبیو


مجری تلویزیون ،مدل و هنرپیشه قبل از آشنایی با خورخه راموس، برای خودش اسم و رسمی داشت. این دو از سال 2012 با هم هستند اما در سال 2019 ازدواج کردند. پیلار مادر سه فرزند کوچک و مجری شوهای مشهوری است که آخرین آنها نسخه اسپانیایی جنگجویان نینجاست. گرچه مسن تر از سرخیو ست، اما عشقش قوی تر از سنش است.

 

2-کیلور ناواس/ آندرس سالسا


یک مرد مثل کیلور ناواس باید خیلی به اهدافش ایمان داشته باشد تا به هر آنچه که برنامه‌ریزی کرده و دنبالش است برسد و به زنی فوق العاده دست یابد تا او را در خانه به آرامش برساند .کیلور مرد ایمان و اراده وعاشق همسرش است. قبل از بازی در اسپانیا کیلور این مدل را در یک  مراسم مذهبی ملاقات کرد و خیلی زود این دو با هم ازدواج کردند و یکی از عاقل ترین اما زیباترین داستان های عاشقی در ورزش را نوشتند .آندرس از زمانی که شوهرش در تیمهای مختلف برای سقوط نکردن به دسته پایین‌تر می‌جنگید حامی او بود و در کنارش ماند و چه  زمانی که او برای 3 بار متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. حالا  او در کنار شوهرش در پاری‌سن‌ژرمن فرانسه است.

 

3- مسی /آنتولنا روکوزو

لاو استوری بین مسی و همسرش آنتونلا روکوزو یکی از بهترین و الهام بخش ترین داستان هایی است که می تواند وجود داشته باشد. آنها از بچگی همدیگر را دوست داشتند.آنتو  دختر عموی یکی از دوستان لئو است .مسی به بارسلونا رفت تا زندگی ورزشی و تست های هورمونی اش را انجام بدهد اما آنتونلا  در آرژانتین ماند. سالها بعد آنها دوباره همدیگر را دیدند و آنتونلا  تصمیم گرفت بعد از 5 سال دوری، اینبار  بله قطعی و حتمی را بگوید اما با همان عشق پاک و دست نخورده دوران‌کودکی.
 امروز آنتونلا مادر سه فرزند لئو و دلیل شادی اوست و انگیزه برای زمانی که مشکلات و گرفتاری زیاد است از جمله محاکمه های خوب پیش نرفته مسی در دادگاههای اسپانیا!

 

4-آندریاس اینیستا/ آنا اورتیس

برای بازیکنی نظیر آندرس  اینستا که  با توپ زیر پایش معجزه گری می کند و اعجوبه  است باید حتماً کنارش بازیکنانی مثل ژاوی و مسی باشند تا او را بالا ببرند و اوج بگیرد.در خارج از زمین فوتبال نیز اینیستا به کسی احتیاج دارد که او را درک کند و این کسی نیست به جز آنا اورتیس  که مشاوره عکاسی است و در زمینه دنیای دکوراسیون نیز کار می کند . شاید به خاطر همین است که آندریاس  اینقدر زیبا و آراسته فوتبال بازی می کند.  آنا یک زن مهربان ، اهل زندگی و خانواده است و زمانی که آندریاس  در بارسلونا بازی میکرد او مدام با خانواده سایر بازیکنان بارسلونا دیده می‌شد. آنها سه فرزند دارند.

 

5-برناردو سیلوا / آلیسیا وراندو

منچستر سیتی تحت هدایت گواردیولا نتایج فوق‌العاده العاده ای میگیرد. یکی از بهترین نتایج پپ و منچستر ،برناردو سیلوا پرتغالی است که می تواند در چند پست بازی کند. او هم پاسوری عالی است و هم تمام کننده فوق العاده .چیز دیگر قابل تحسین برناردو نامزد زیبایش است که در تجارت همانقدر عالی و فوق العاده است که نامزدش در بازی با توپ و با پایش استعداد دارد. این زن فرانسوی که دو مدرک دانشگاهی در زمینه مدیریت تجارت دارد طرفدار سر سخت بدنسازی نیز است. شایعه شده بود که آنها در ژوئن 2019 از هم جدا شده اند اما همین شایعه در زمان انتقال برناردو از موناکو به سیتی نیز پخش شده بود.

 

6- دیوید دخه آ /ادورن

بعضی ها می گویند عامل اصلی ماندن دخه آ در منچستر یونایتد همین زن است و در تصمیم او نقش بسیار پررنگی داشته است .ادورن که  خواننده است بیشتر شهرتش را مدیون یک برنامه تلویزیونی است که توانست به فینال آن راه پیدا کند.  اخیراً او بیشتر در شوهایی نظیر" گات تلنت" و" همه چیز خوب پیش می رود" ظاهر می شود. آنها همدیگر را در بهترین و زیباترین راه و روش ملاقات کردند؛هنگام  ضبط یک آهنگ برای یک آلبوم غیرانتفاعی و خیریه!

 

7- آلوارو موراتا/ آلیس کامپه لو

آلیس اگرچه در اسپانیا مشهور نیست اما د ایتالیا کاملاً یک سلبریتی است .وقتی که موراتا برای یوونتوس بازی می‌کرد این دو همدیگر را ملاقات کردند .آلیس اصالتاً اهل شمال ایتالیا است .خود موراتا اعتراف می کند که او برای به دام انداختن آلیس دست به کار شد چرا که همسرش اصلا او را نمی شناخته و طرفدار فوتبال نبود  و بیشتر به ورزش موتورسواری موتور سواری علاقه مند بود. این مدل حالا مادر یک دو قلوی بامزه  می باشد.  نکته جالب اینجاست که آلیس همه چیز در زندگی اش داشت و اصلاً و ابداً عاشق پول آلوارو نبود چرا که خانوادش میلیونر هستند. او فقط دنبال عشق می گشت که با رسیدن به آلوارو به هدفش رسید.

 

8- هری مگوئیر/فرن هاوکینز


هری به عنوان گران قیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال شناخته می شود و این ارزش بعد از دو فصل عالی او در خط دفاع لسترسیتی به دست آمد جایی که او از آنجا به منچستر رفت . نامزدش فرن از سال 2011 با او  بوده است جایی که او اولین بازی هایش برای شفیلد یونایتد را انجام میداد و اصلاً به نظر نمی رسید که چنین آینده درخشانی داشته باشد. فرن شاهد  اولین گل هری در جام جهانی 2018 روسیه بود و آنرا جشن گرفت. همچنین در مراسم معارفه هری در استادیوم شیاطین قرمز،او روی سکوها دیده شد.

 

9-ایکر کاسیاس/سارا کاربونه رو

یکی دیگر از داستان های عشقی فراموش نشدنی در فوتبال! سارا برای پوشش مسابقات جام جهانی 2010 به عنوان گزارشگر به آفریقای جنوبی فرستاده شده بود و  کاسیاس کاپیتان تیم قرمزها بود. بعد از خلق آن صحنه شگفت انگیز و به یاد ماندنی جلوی دوربین های تلویزیونی و عکاسان ورزشی،ایندو  عشقشان را به همه نشان دادند .سال 2019 قطعاً بهترین سال سارا نبود چراکه یک عمل جراحی بسیار سخت داشت و یک  تومور سرطانی را از بدنش در آورد. حالا آنها با هم در پورتو پرتغال زندگی می کنند ،جایی که معلوم شده کاسیاس مشکل قلبی دارد و البته روزهای خوبی را به خاطر همین مشکل سپری نمی کنند. آنها همدیگر را به عنوان یک زوج نمونه و مثال زدنی حمایت می کنند هر چند هنوز هیچ‌کس سرزنش و انتقاد شدید رسانه‌ها و مردم از کاسیاس در جام جهانی 2010 را فراموش نمی کند. منتقدان  می‌گفتند ایستادن سارا پشت دروازه تیم ملی اسپانیا باعث حواس‌پرتی ایکر شد و او یک گل بسیار بد دریافت کرد.

 

۱۰-مسعود اوزیل/ امینه

یک ملکه زیبایی مثل امینه  گولچه، مرد رویاهایش را در مسعود اوزیل پیدا کرد .مسعود با او به شدت مهربان، رمانتیک و عاشقانه رفتار می کند  همانطور که می‌داند چطوری با توپ رفتار کند .هیچ کدام از آنها در ترکیه به دنیا نیامده اند اما والدین آنها اهل ترکیه هستند .امینه بیش از دو میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و در انتشار عکس از زندگی خصوصی اش  با مسعود و زیبایی ها خساست به خرج نمی دهد! رئیس جمهور ترکیه اردوغان در مراسم ساده عروسی‌ ایندو در ژوئن سال 2019 ساقدوش داماد بود. بسیاری از  سلبریتی ها و آدم های سرشناس در این مراسم حضور داشتند. این زوج ترجیح دادند مراسم ساده ای داشته باشند و هزینه آن را صرف امور خیریه کنند.


ادامه دارد......

به اشتراک گذاری این مطلب!