news-details

خوشحالی مربیان سابق استقلال از شکست فرهاد مجیدی!

" اختصاصی نود پرس "

شکست استقلال در دیدار فینال جام حذفی در برابر فولاد خوزستان برای هواداران این تیم تلخ بود اما برای بعضی از مربیان سابق استقلال و کسانی که از فرهاد مجیدی و برادرش فرزاد کمک دستیار استقلال!! کینه به دل داشتند، شیرینی های خاص خودش را داشت!
یکی از این افراد محمود فکری بود که چند ساعت بعد از این شکست آن پست بحث برانگیز را گذاشت. حاج محمود که از مصاحبه های پر نیش و کنایه مجیدی و اطرافیانش دل پری داشت با جمله" دنیا دار مکافات است برادر من" خودش را تخلیه کرد! البته بعدها او با این جملات پست پر نیش و کنایه خود را ماست مالی کرد:
" استوری شب گذشته من چیز خاصی نبود. نمی‌دانم چرا عده‌ای به خودشان گرفتند. چرا مثلا پرسپولیسی‌ها به خودشان نگرفتند؟ مگر این طرفداران خاص در زمین غصبی چیزی خاک کردند که حالا این مطلب را به خودشان گرفتند؟ یک جمله‌ای از طرف من بود. حالا خوب بوده یا بد بوده را نمی‌دانم ولی باید توجه کنیم که از هر دستی بگیری از همان دست می‌دهی. دنیا دار مکافات است. مردم و مسئولین را می توانیم فریب بدهیم اما نظم طبیعت و خدا را نمی‌توانیم گول بزنیم. حالا اسمش کارما یا هر چیز دیگری است که به آن اعتقاد دارید بدانید این انرژی‌های بد به خودمان دیر یا زود برمی‌گردد. حالا شاید برخی به این مسائل اعتقاد ندارند و به رفتارهای خودشان ادامه می‌دهند اما باید صبر کنند ببینند چه پیش می‌آید."

فرهاد مجیدی و اطرافیانش بارها و بارها در مصاحبه ها و پست های خود نتیجه گیری ضعیف تیم را به محمود فکری ربط داده بودند!

اما یکی دیگر از کسانی که از این شکست استقلال خوشحال شد، کسی نیست بجز کسی که در نام فامیلی اش حرف م وجود دارد! میم نیز که‌ با وضع بدی توسط مجیدی از استقلال اخراج شد و مجیدی با توهین او را از تیم بیرون انداخت بعد از مسابقه برای بعضی از دوستان نزدیک خود ویس فرستاد و مدعی شد آه او و دیگران دامان مجیدی را گرفته است!

در هر حال شاید به غیر از این دو نفر استقلالی های دیگری هم باشند که از این شکست بنا به دلایلی خوشحال باشند اما ما در نود پرس فعلا از وضعیت دل آنها بی خبریم و در این لیست نام آنها را نمی گنجانیم!

به اشتراک گذاری این مطلب!