news-details

خبر بد برای بارسلونا؛ ستاره آرژانتینی در اینتر می ماند

کوریره دلو اسپورت می‌گوید لائوتارو مارتینز به دلیل اتفاقات اخیر بارسلونا و احتمال جدایی لیونل مسی دیگر خواهان پیوستن به تیم کاتالان نیست.

به گزارش "نود پرس"، روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شد لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینترمیلان که پیش از این شایعات زیادی درباره انتقالش به بارسلونا مطرح بود به دلیل اتفاقات اخیر در این باشگاه و احتمال جدایی لیونل مسی دیگر خواهان چنین انتقالی نیست و به احتال زیاد با تمدید قراردادش با اینتر در شهر میلان ماندگار خواهد شد.

 

با اینکه شرایط بارسلونا این روزها در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد و کاتالانها از این می ترسند که دارایی بزرگشان لئو مسی را از دست بدهند ولی این تنها خبر بدی که ممکن است بارسا در روزهای آینده دریافت کنند نیست.

 

به گزارش این روزنامه ایتالیایی فضای مسموم بوجود آمده در بارسلونا به دلیل درخواست جدایی لئو مسی و البته اخراج تلفنی سوارز از سوی سرمربی جدید این تیم رونالد کومان باعث شده لائوتارو در تصمیم خود برای پیوستن به بارسا تجدیدنظر کند.

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه چند روز پیش رسماً اعلام شد آنتونیو کونته فصل آینده هم سکان هدایت اینتر را بدست خواهد داشت باشگاه ایتالیایی حالا تلاش دارد تا لائوتارو را هم در این تیم ماندگار کند. این ضربه دیگری بر برنامه‌های نقل و انتقالاتی بارسلونا خواهد بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!