news-details

استراماچونی: دو میلیون و ۲۰۰ هزار یورو + تضمین برای پرداخت به موقع میخواهم!

شرط و شروط استراماچونی برای حضور در نیمکت استقلال

ماهور آریایی/نود پرس 

در مورد استراماچونی و استقلال و اینکه او به ایران می آید یا نه حرف و حدیث زیاد است. اینکه خود وزارت ورزش و سازمان بازرسی کل کشور هم اجازه بدهند استقلال مربی خارجی جذب کند، خود یک نکته مهم دیگر است.
 در مورد ملاقات مدیران استقلال با وکلای استراماچونی حرف و حدیث زیاد است اما دیروز یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال به نود پرس گفت که در جلسه رو در رو وکلای استراماچونی خودش نیز یکی دو ساعت  حضور فیزیکی داشته است.  دغدغه اصلی این مربی ایتالیایی نحوه پرداخت پول قراردادش است که به خاطر تحریم ها عملاً این امکان وجود ندارد و به هر روش دیگری که پول به دستش برسد در اروپا پول سیاه و قاچاق به حساب می آید! 
 آخرین خبرها حاکی از آن است که استراماچونی به استقلال پیشنهاد داده و گفته من که یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو در دادگاه فیفا برنده می شوم مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ یورو دیگر بابت دو فصل حضور در استقلال پرداخت کنید، می آیم!
 البته ما فکر می کنیم مبلغ پیشنهادی استراماچونی بیشتر از این حرفها باشد  و منابع داخلی باشگاه،  حداقل در انتشار مبلغ واقعی پیشنهاد استرا  به آنها  خساست و صرفه جویی کرده اند!
 نکته بسیار مهم و کلیدی  ازدواج مجدد استراماچونی با استقلال نحوه پرداخت سریع و قانونی پول قرارداد به اوست. مسئله و مشکلی که او را به شدت مردد و سخت گیر کرده است!

به اشتراک گذاری این مطلب!