news-details

اول مهر پایان کامل عادل فردوسی پور در تلویزیون!

عدل فردوسی پور مجری توانمند تلویزیون در آستانه حذف کامل از رسانه ملی است.

نسرین فتحی/نود پرس

هرز چندگاهی زمزمه بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون شنیده می شود ، نمایندگان مجلس حرکتی ۶ امتیازی برای بازگشت او به برنامه ۹۰ و تلویزیون می زنند و خبرش را رسانه ای می کنند اما گویا باور کنندگان این خبر، بیش از اندازه خوش خیال به نظر می رسند یا نگارنده بیش از حد بد خیال!
تلویزیون تازه از شر مجری سرکش و توصیه ناپذیرش که به هیچ صراطی مستقیم نبود راحت شده و آن حجم از فشارها و انتقادات و حتی توهین ها و کمپین ها را پشت سر گدرانده پس با هیچ عقل سلیمی جور در نمی آید که مدیران سیما به نقطه صفر "پیش از حذف فردوسی  پور " باز گردند . قطعا اینبار با عادلی مواجه خواهند شد که زخم خورده از یکسال و نیم خانه نشینی و دوری از عشق بوده است.
در این مدت هم پالس ها اکثرا منفی و ادامه دهنده همان مسیر بوده است مثل عدم اجازه به فردوسی پور برای مجری گری در برنامه فوتبال ۱۲۰ و یا حتی گذاشتن شرط ادامه برنامه به شرط اثبات اینکه بیش از یک میلیون بیننده دارد!
در آخرین برنامه فوتبال ۱۲۰ اما  وقتی حمید محمدی مجری این برنامه هفت‌ساله با بینندگان خداحافظی کرد، برخی از عوامل تهیه در اینستاگرام از واژه‌هایی استفاده کردند که بوی سرنوشت 90 می‌داد. شاید نه به آن شدت و حدت که عنوان «توقیف» بگیرد بلکه عدم پخش آن در فصل جدید. نوعی پایان کار محترمانه. محترمانه‌تر از قطع یک باره و بدون توضیح 90.
خبری در گوشی هم در بین بچه های مجری رادیو و تلویزیون پچ پچ میشود که شاید این شایعه را بیشتر تقویت می کند: احسان شیعه مدیر شبکه ورزش بازنشسته شده و از اول مهر ماه‌ صندلی خود را ترک می کند.
باید دید در نظر مدیر جدید شبکه ورزش ، برنامه فوتبال ۱۲۰ چه خوش آید و چه در نظر آید هر چند سلیقه انتصاب های جدید در سیما نشان داده خیلی با عادل فردوسی پور خوش نمی آید و خوش در نظر نمی آید!

به اشتراک گذاری این مطلب!