news-details

کار زشت چند هوادار استقلال و دودی که به چشم خانواده حجازی رفت؛ پرسپولیسی ها منتظر عذر خواهی هستند همین!

یادم می آید وقتی در روزنامه ورزشی ۹۰ که بودیم ، هر وقت اخبار و مطالب جنجالی و حاشیه ای می نوشتیم ،حتی اگر ۱۰۰ درصد هم درست بود خیلی ها از جمله خود همین مردم چقدر به ما انگ می زدند که همش دارید دروغ به خورد ما می دهید!

کامران احمدپور /نود پرس


 روزی نبود که ما روزانه نگاران ورزشی را به دروغگو بودن و دروغ نویسی، برای فروش یکی دو نسخه بیشتر متهم نکنند ! حتی سوپری محل نیز که فوتبالدوست بود هر وقت برای خرید به مغازه اش می رفتم به من  میگفت چرا اینقدر دروغ می نویسید؟
 روزها و سالها گذشت تا این که معلوم شد خیلی از چیزهایی را که ما می نوشتیم درست بودند، مثل اختلاف حمید استیلی با قطبی، اختلاف‌ نظر  قلعه‌نویی با واعظ  آشتیانی، برکنار کردن علی دایی از سرمربی گری تیم ملی توسط احمدی نژاد در تونل ورزشگاه آزادی و خیلی چیزهای دیگر ....
با آمدن فضای مجازی اما  خیلی چیزهای دیگر هم اثبات شد و البته دل ما هم کمی خنک!   اول اینکه فضای مجازی همانند روزنامه ها و شرایط ما مدیر مسئولان نیست که با کوچکترین مطلبی به دادگاه احضار شویم و حتی برای چاپ یک خبر کوتاه و معمولی محاکمه و محکوم به زندان شویم، درست  مثل ماجرای شکایت جواد نکونام  از روزنامه نود که فقط نوشته بودیم شاهد او در پرونده شکایتش از  قلعه نویی به دادگاه نرفته است که همین طور هم بود اما به جرم افشای محتوای پرونده ۹۱ روز زندان برای من بریدند!

 اتفاق مهم دیگری که فضای مجازی به مردم اثبات کرد این بود که آب نیست وگرنه  خودشان هم شناگر قابلی هستند و اگر رسانه به دستشان بیفتد واویلا..‌‌‌‌
 چند ساعتی است که یک کلیپ  بدجوری روی مخ   هواداران استقلال و مرحوم ناصر حجازی راه میرود .
این کلیپ خانواده مرحوم حجازی را  در حال تماشای داربی حذفی و زمانی که احمد نوراللهی ضربه پنالتی اش را به دستهای سید مجید حسینی می کوبد، نشان می دهد‌. در تصاویر صدای چند خانم که مثلا همسر و دختر مرحوم حجازی هستند و تصویری هم از آنها نیست،  به  بازیکن پرسپولیس فحاشی می کنند!
  در پایان این کلیپ ۴۵ ثانیه ای تصویری از همسر مرحوم حجازی مونتاژ می شود و در سایر لحظات هیچ تصویری از این خانواده محترم نیست .
اما حقیقت چیست؟
ظاهرا چندین هوادار ناصر خان در منزل خانم شفیعی میهمان بوده اند، همه می دانند که این خانواده چقدر میهمان نوازند. یکی دو هوادار ....توهین هایی می کنند و یک نفر به ظاهر دوست خانوادگی این فیلم را پخش می کند! آتیلا پسر ناصر خان که اصلا ایران نیست و خانواده اسیر مرام میهمان نوازی و حماقت چند نفر و هاج و واج که اینها چرا اینطوری می کنند و الکی فحش می دهند و ...
حرکت این تعداد معدود طرفدار حجازی که بیشتر برای او مایه ننگ هستند تا افتخار محکوم و غیر قابل دفاع است.حتی خود من هم طعم فحاشی های تلفنی و اس ام اسی آنها را چشیده ام اما در میانشان پر از انسان های باصفا و باادب و پر از معرفت پیدا می کنی .....
هر چند ما در اینجا و نود پرس خیلی از پرسپولیسی ها را مبرا از حمله و فحاشی به صفحات اجتماعی خانواده حجازی می‌دانیم اما متاسفانه  این اتفاق دارد می‌افتد و خیلی‌ها به صفحات اجتماعی خانواده این مرد نجیب فوتبال ایران هجوم برده و فحاشی می کنند.
 کاش میشد تمام خاطرات افراد مختلف و حتی پرسپولیسی‌ها را در مورد نجابت ناصرخان  گفت و نوشت .
در پایان  به ذکر  یک خاطره بسنده می کنم و اظهار  تاسف عمیق برای کسانی که به خاطر یک کلیک بیشتر، چند بازدید بیشتر و کسب درآمد از هر طریق  اقدام به پخش و بهره برداری از  این نوع کلیپ ها می کنند.
 یادم هست در روزنامه ۹۰ که بودیم  یک خانم هوادار استقلال می‌گفت من عاشق ناصر حجازی بودم نه به عنوان عشق  زن و مرد بلکه عاشق مرام و شخصیت او بودم.
 چندین بار او را از نزدیک ملاقات کردم،خیلی  نجیب بود و در سرتاسر زمان ملاقات حتی یک بار هم سرش را بالا نیاورد تا چشم در چشم من باشد و مستقیم به من نگاه کند ، اما خیلی از آقایانی که ادعا دارند بعد از یک بار ملاقات و اظهار علاقه به آنها آن هم نه به عنوان علاقه غیر فوتبالی، خیلی سریع دست به کار می‌شدند و مدام به من اس ام اس میزدند و از من خواسته هایی داشتند !
تکلمه:
 خانواده مرحوم حجازی باید توضیح بدهد، عذر خواهی بکند و از دل هوادار دربیاورد. مرام حجازی، نجابت و ادب بود که اگر غیر از این بود ناصر حجازی نمی شد.
بی شک خانواده او هم راهی بجز پیمودن این مرام و مسلک نخواهند داشت وگرنه مصداق همان لرزندان تن میت در گور خواهند بود ‌...

هوادارن پرسپولیس همیشه بزرگوار بوده و خواهند بود. رابطه حجازی با آنها همیشه یک رابطه پر از احترام متقابل و رقابت فوتبالی بوده است.
قطعا طرفداران پرسپولیس این حرکت زشت تعدادی معدود را با عذر خواهی خانواده حجازی و بزرگ‌منشی خود خواهند بخشید.

به اشتراک گذاری این مطلب!