news-details

6 انتقال دردناک در رئال مادرید

نمادهای باشگاهی مانند دی استفانو ، هیرو ، رائول یا کاسیاس با لباس سفید بازنشسته نشدند با اینهمه اکثر آنها سالها بعد به خانه خود بازگشتند. زمان همه چیز را حل میکند.

ماهور آریایی/نود پرس

 

اکنون که همه چیز نشانگر این است که مسی قصد دارد بارسلونا را ترک کند و رابطه مثمر ثمر 20 ساله ای را شکست ، رابطه ای که در آن هم بازیکن و هم باشگاه بارسا در تمام این مدت به موفقیت های بی شماری رسیدند، باید به خاطر داشته باشید که مادرید نیز این تجارب تلخ را متحمل شده است. در اینجا ۶ نقل وانتقال، خروج های آسیب زا و دردناک باریکنان از مادرید را مرور می کنیم .

دی استفانو

مطمئناً آسیب زا ترین خروج ،خروج بازیکنی بود که در طول یک قرن موجودیت  طولانی مادرید ، برای باشگاه یک کلید واژه بوده است: آلفردو دی استفانو. این مهاجم در سال 1953 وارد باشگاه شد و 11 سال بعد ، در تابستان 1964 ، بعد از باخت فینال جام اروپا مقابل اینتر (3-1) در وین ، در تابستان 1964 بعد از دعوایی سخت با میگوئل مونیس سرمربی تیم،  از باشگاه سفید خارج شد.
چند روز بعد سفید پوشان باید در جام حذفی با اتلتیکو روبرو می شدند. مونیس  تصمیم گرفت روی  دی استیفانو حساب باز نکند و ستاره احساس می کرد که این یک  ضربه بزرگ به اوست.  پس از یک جلسه دشوار ، دی استفانو کاخ سفید را ترک کرده و با  اسپانیول قرارداد  امضا کرد.
 با گذشت زمان ، فلورنتینو قدرت خود را دوباره بدست آورد و دی استفانو را به عنوان رئیس افتخاری به‌ برنابئو آورد.

'کرکس'

در ماه مه 1995 ، امیلیو بوتراگوئنیو  اسطوره ای ملقب به کرکس به همراه رامون مندوسا خروج  خود را به مطبوعات اعلام کرد: "خداحافظی من با مادرید راحت ترین کاری است که می توان انجام داد." این یک حرکت شوک آور  برای مادرید بود. در این دوره  بود که رائول ظاهر شد و  بواتراگوئو و آلفونسو را نیز بلعید. کرکس تنها در 12 مسابقه شرکت کرد. البته او با یک بازی تشریفاتی  مقابل رم کنار رفت. او به مکزیک ، به اتلتیکو سلایا رفت و در آنجا بازنشسته شد. اکنون او مدیر روابط بنیادی مادرید است.

آهن

جدایی کاپیتان وقت یکی از بحث برانگیزترین های تاریخ مدرن این باشگاه بود. با وجود پیروزی در لیگ فصل 2002-2003  فلورنتینو تصمیم گرفت تا قرارداد دل بوسکه را تمدید نکند.
فرناندو هیرو و وزنه های سنگین تیم مادرید، هنگام برگزاری جشن قهرمانی در یک رستوران شورش کردند و رئیس  تصمیم گرفت قرارداد او را هم  تمدید نکند.
 او در سال 2014 به مادرید بازگشت تا به عنوان دستیار آنچلوتی، قبل از شروع مسیر خود به عنوان مربی، کار کند و بعد از آن دیگر به عنوان سرمربی در تیمهای دیگر کار کرد.  

رائول
خروج رائول نیز مانند اسلاف  بزرگ و اسطوره ای خود ،که شماره ۷ را می پوشیدند  ، یک نسل مادریدیستا را یتیم کرد (به رئال مادرید حتی لقب رائول مادرید داده بودند). رائول پس از 16 قهرمانی، بیش از 700 بازی و 300 گل ، راهی شالكه شد. او هم همانند بوتراگوئنیو هنگامی که پلگرینی دیگر روی او کمتر حساب باز کرد، کم کم به این فکر افتاد که برود!
مراسم  خداحافظی  سرد بود. با وجود تبلیغات کم  2،000 مادریستا در برنابئو حضور پیدا کردند.
او به عنوان مربی به مادرید بازگشت و به تازگی در لیگ جوانان با تیم جوانان قهرمان شده است.

ایکر کاسیاس

خروج دردناک دیگر، رفتن ایکر مقدس بود ، در سال 2015 و پس از چندین سال فشار عظیم هواداران بر مورینیو، این دروازه بان یک کنفرانس مطبوعاتی تنهایی ترتیب داد تا رفتن خود به پورتو را اعلام کند ، در حالی که تیم به استرالیا پرواز می کرد و کاسیاس در کنفرانس اشک می ریخت.
‌ روز بعد ، بعد از انتقادات زیاد، فلورنتینو توضیح داد که این ایکر بود که این انتقال  را می خواست و او خودش ما را ترک می کرد زیرا همین را می خواست!  مادرید خداحافظی دوم  را انجام داد؛ این بار با جامهای  خود در برنابئو و عموم مردم....
 اکنون ‌و بعد از پنج سال بعد ، پس از غلبه بر یک نارسایی قلبی و بازنشستگی، ایکر در حال آماده شدن برای بازگشت به عنوان مشاور فلورنتینو است.

کریس رونالدو

در حالی که مادرید سومین بار پیاپی لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت ، کریستیانو جشن را خراب کرد: "حضور در مادرید خیلی خوب بود ...".
خروج  او از مادرید در زمان جام جهانی روسیه اتفاق افتاد و به یک دوره باشکوه  پایان داد؛ نه سال ، با 450 گل ، بالاترین گلزن تاریخ !
کریس با مبلغ 100 میلیون یورو به یوونتوس رفت. دلیل انتقال وی ​​اختلاف نظر تلخ  با باشگاه درمورد دستمزدش  بود (او فکر کرد که بارسا با مسی بهتر رفتار می کند) رفتن او رابطه  هواداران با باشگاه را خراب کرد و تا بازگشت زیدان بهبود نیافت. با این حال ، اکنون روابط با فلورنتینو  بهبود یافته است. زمان همه چیز را شفا می دهد .....

به اشتراک گذاری این مطلب!