news-details

علی دایی با درویش به پرسپولیس باز می گردد!

علی دایی با رضا درویش مدیر عامل سابق سایپا به پرسپولیس باز می گردد! خبر عجیبی است اما این روزها باید این خبرهای عجیب و غریب‌ را باور کنید مثل استعفای عجیب و غریب فرهاد مجیدی پس از پیروزی درخشان در برابر پرسپولیس تا استعفای نصف و نیمه یحیی گل محمدی!

ماهور آریایی/نود پرس

یک منبع موثق به نود پرس گفت علی دایی به زودی با رضا درویش به پرسپولیس باز می گردد و یحیی گل محمدی هم به سپاهان می رود و شاید هم‌ قلعه نوعی روی نیمکت استقلال بنشیند!

درویش همان کسی است که در زمان مربیگری دایی در سایپا، مدیر عامل این باشگاه بود و همیشه تمام قد از دایی حمایت می کرد.بعد از درویش بود که مططفی مدبر به سایپا آمد و مصاحبه عجیب دایی بر علیه او و اینکه او چند هویت و اسم دارد ، باعث دور ماندن دایی از فوتبال شد. حالا به نظر می رسد با روی کار آمدن سیاستمداران طیف مخالف ، اتفاقات متفاوتی  در فوتبال رقم بخورد!
سال گذشته تقریبا در همین روزها بود که شایعه شد رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس می شود اما این اتفاق نیفتاد.

باید صبر کرد و دید این ادعا چقدر صحت دارد. آیا پرسپولیس دوباره دچار تغییر و تحول مدیریتی و نیمکتی می شود یا با همین کادر و مدیران در لیگ آینده به کار خود ادامه می دهد ؟ اینها تنها اخباری است که از آدمهای اطراف فوتبال به گوشمان می رسد، گاهی اوقات صد درصد درست از آب در می آید و گاهی اوقات هم تنها در حد یک شایعه و حرف تو گوشی باقی می ماند!

به اشتراک گذاری این مطلب!