news-details

اعضای هیات مدیره یا کلاهی بر سر باشگاه و هواداران؟
 

اختصاصی نود پرس

ساده تر و مظلوم تر ازهوادار هیچ قشری در ورزش ایران نیست. وزیر، مدیر، مربی، اعضای هیئت مدیره و حتی بازیکنان هم از این امتیاز ضربه پذیر نهایت بهره را می برند و بدون تعارف؛ در همه اتفاقات و حوادث و بده و بستانها فقط سر هوادار بی کلاه می ماند.
ادعای "هوادار بودن" برای برخی افراد سوءاستفاده گر و فرصت طلب اولین حربه برای ورود به سیستم مدیریتی است که با استخدام چند نیروی خودی و راه اندازی تبلیغات پرطمطراق در فضای مجازی و هزینه کردن در برخی رسانه ها اتفاق می افتد.
شاید بد نباشد مثالی در این زمینه آورده شود تا خود هوادار نسبت به چنین رفتارهایی آگاه شود و اجازه سوءاستفاده از جایگاه خودش را به دیگران ندهد و گول افراد فرصت طلب را نخورد.
نوع حضور دو تن از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال به همین منوال بود و با شعار "من استقلالی ام" استارت خورد و با سفارش و راضی کردن وزیر به واقعیت تبدیل شد و در نهایت به باج خواهی و تهدید و افشاگری کشید....!
این افراد با عنوان هوادار استقلال زمینه ورودشان به باشگاه را تسهیل و فقط یکی از آنها با تزریق مبالغی ناچیز خود را حامی جدی استقلال معرفی نمودند. این در حالیست که برای هر ریال هزینه کردهایشان حساب و کتاب خاصی در نظر گرفته بودند و اکنون که کنار رفته اند، تمام آنها را به اضافه سود آن مطالبه می کنند! وی نه تنها بذل و بخشش های ابتدای ورودش به هیئت مدیره را مطالبه کرده، فراتر از آن نیز درخواست سود حاصل از آن هزینه کردها را نیز مطرح کرده است. علاوه بر او فردی که تا پیش از ورودش به جمع اعضای هیئت مدیره هیچ سبقه و تجربه مدیریتی بویژه در ورزش و ویژه تر از آن، سابقه حتی هواداری استقلال را هم نداشته و تنها به جهت حمایت های حزبی به این درجه از اعتبار و مقام رسیده بود، بدون هیچ اثر مثبت در باشگاه و فقط با وعده های توخالی جایش را به عضو تازه ای داد که متاسفانه حالا به یکی از طلبکاران باشگاه تبدیل شده و استقلال را تهدید به افشای مسائل پشت پرده ای می کند که خودش یکی از بوجود آورندگان آن بوده است.
از یکی از این افراد همین بس که با ورود به استقلال خودش را به شهرت رساند و کارخانه هایش را به رونق و اعتبارش را افزون کرد. در حالیکه استقلال و باشگاه و هواداران در این زمینه هیچ سود و منفعتی نداشتند و نبردند هر چند او سالهاست ادعای استقلالی بودن دارد و در کنار استقلالی ها دیده شده است.
اما آن یکی نه تنها هیچ عایدی برای باشگاه نداشته ، با تاسف فراوان یک خسارت هنگفتی نیز به بار آورده که هوادار استقلال باید این موضوع را به خوبی حل و فصل کند و متوجه این حقیقت باشد که؛ هر که خوب حرف زد و شعارهای خوبی داد ، همیشه نمی تواند آدم خوبی هم باشد مگر آنکه در عمل آن را به اثبات برساند.

به اشتراک گذاری این مطلب!