news-details

تماشاگر که نبود، پس صداها از کجا می آمد؟(ضد گزارش داربی / طنز)

عکاس و خبرنگار ما گزارش می دهد اکثر خبرنگاران و عکاسان حاضر در استادیوم می گویند استقلال خیلی قویه، برنده این داربی حتما استقلاله! معمولا بچه های خبرنگار همه نتایج را بالعکس پیش بینی می کنند، ببینیم ایندفعه چه کاره اند؟

کامران احمدپور

 


●دقیقه ۴: خبر رسید یکی از بندهای قرارداد ویلموتس این است که‌ فدراسیون فوتبال ایران باید ۷۰۰ میلیون یورو برای آزادسازی مسی به بارسلونا بدهد و او را به عنوان برده به ویلموتس تقدیم کند!
●آرش برهانی کارشناس استقلالی برنامه لیگ برتر از اینکه ریگی و کریمی در یک خط بازی می کنند، حرف می زد که تن و بدنم لرزید! نکند این ریگی با اون ریگی نسبتی داشته باشد؟ نگاه کن‌ ۳ سال تو مطبوعات نبودیم ها از همه جا بی خبریم! نکند بن لادن هم با کامیابی نیا تو یه خط بازی می کنند؟
●دقیقه ۵: استقلال گل اول را زد. نه انگار خبرنگاران نسل جدید بیشتر از ما فوتبال  می فهمند!
●دقیقه ۱۵: بیژن ذوالفقار نسب مصاحبه کرده و گفته ضرر کی روش بیشتر از ویلموتس بود! چند روزی بود که روحیم خراب بود،یه کم خشنود شدم از ته دل با خواندن این مصاحبه
●دقیقه ۲۰: پرسپولیس تو قوطی رفته! راستی به نظر شما بچه های حداد عادل چطوری با حقوق ماهی ۱۷۰۰ زندگیشونو هندل می کنند؟ این معما بدجور رو مخمه!
●دقیقه ۲۸: پرسپولیس بالاخره با ضربه علی پور یه حمله درست و حسابی کرد!
● صحنه های آهسته نشان می دهد که داور مسابقه روی فرشید اسماعیلی پنالتی نگرفته است.خدا رو شکر که تماشاگران نیستند وگرنه چقدر در بحث سماور و اگزوز می خواستند اسراف کنند!
●دقیقه ۳۸: معلوم می شود واسه پرسپولیس هم داور پنالتی نگرفته! همینطوریش کادر درمان و فنی پرسپولیس عصبانی هستند، خدا رو شکر که تماشاگران نیستند!
●دقیقه ۴۵: در مراسم قرعه کشی جام حذفی قرار شد فینال در شیراز برگزار بشود، الان خبر رسید که در مشهد برگزار می شود ولی شما روی برازجان حساب باز کنید شاید هم‌ در  کاشان
●دقیقه ۴۸: داور در نیمه اول اشتباه تاثیر گذاری در بازی نداشته فقط دو تا پنالتی نگرفته!
●دقیقه ۴۹:خداییش بشار رسن گل قشنگی زد
●دقیقه ۶۵: به قول خیابانی تو  استادیوم که هیچ تماشاگری نیست پس این صدای تماشاگر ها از کجا میاد؟
●دقیقه ۹۷: ۴ تا گل خیلی  قشنگ  دیدیم ، نمیشه همیشه داربی در شرایط کرونایی برگزار بشه؟
●ضربات پنالتی: همین الان خبر رسید که توپ اوساگونا به زمین رسید! وحید قلیچ گفته او در کشورش راننده تریلی بوده، قبلا پرسپولیس یه بازیکن برزیلی به نام دی کارمو داشت که می گفتند او‌ هم در کشورش قناری میفروخته! وضع دلاریمون خوبه میخوایم بدیم به خارجی ها ، به هیچکس هم مربوط نیست! هیس، منتقدان حرف نمی زنند
●در استودیو فوتبال برتر ۴ نفر چسبیده به هم‌ و بدون ماسک نشستن همش هم با هم حرف میزنن! تو فقط شمال نرو که هر چی بدیختی داریم زیر سر همین شمال بروهاست.
●باد نسبتا ملایمی می بارد و بازیکنان استقلال دارند یک به یک زیر غلامپور مربی استقلال در جشن شادی صعود به فینال مصدوم می شوند
●یکی از دوستام گفت شب بیا بریم  جزیره میکونوس یونان استخر و سونا، شما از این دوستان ندارید به من چه؟

 

به اشتراک گذاری این مطلب!