news-details

علاقه عجیب استراماچونی به ازدواج بازیکنانش/ استرا به استقلال نمی آید

اختصاصی نود پرس

نسرین فتحی/ نود پرس

چند روزی است که رسانه های وابسته به مدیر عامل استقلال در مورد بازگشت استراماچونی به استقلال فضا سازی می کنند و  هواداران را به بازگشت این مربی فوق العاده اما دمدمی مزاج دلخوش می کنند اما حقیقت این است که بازگشت استرا به استقلال چیزی نزدیک به صفر است!
 مربی خوش پوش ایتالیایی تاکنون در هیچ تیمی بیشتر از یک فصل دوام نیاورده و به عبارت بهتر چیزی شبیه به زلاتان ابراهیموویچ است و پایش به یک جا بند نیست و در آخرین مصاحبه خود با رسانه های اروپایی از علاقه خود به باشگاههای انگلیسی حرف زده و گفته منتظر می ماند تا به وقتش یک باشگاه انگلیسی به او پیشنهاد بدهد، همانطور که چند ماه پیش شفیلد ونزدی به او پیشنهاد داده بود.
استراماچونی در مصاحبه اخیر خود به صراحت هدف گذاری خود را نشان می دهد. اولویت اول او لیگ دسته اول انگلیس است که آنرا در حد لیگ یک کشورهای اروپایی و لیگ برتر انگلیس را بهترین لیگ دنیا می داند.
اولویت بعدی استرا فوتبال آمریکای جنوبی است و در مصاحبه خود به صراحت اینرا می گوید و حرفی از بازگشت به ایران و استقلال نمی زند. 
نکته بسیار جالب این مصاحبه علاقه عجیب استرا به ازدواج بازیکنانش است به طوریکه زمانی که برونو فرناندس ستاره پرتغالی منچستر یونایتد در اودنیزه شاگردش بود برای او جوک ساخته بودند. استراماچونی به فرناندس اصرار میکرد حتما با عشق دوران دبیرستانش آنا پینو ازدواج کند و مدام پیگیر این ازدواج بود تا اینکه خودش از اودنیزه رفت و سال بعد یعنی در دسامبر ۲۰۱۵ بالاخره او ازدواج کرد و این خبر خوش را تلفنی به سرمربی سابقش داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!