news-details

استقلال در داربی زیبا فینالیست شد 

استقلال در ضربات پنالتی فاتح بازی بزرگ جام حذفی شد و به فینال صعود کرد

استقلال موفق شد با شکست ۶ بر ۳ پرسپولیس در ضربات پنالتی  و در یک داربی زیبا به فینال جام حذفی راه یابد.
در نیمه اول استقلال سوار بر توپ و میدان بود و در همان  قایق اول یعنی در دقیقه ۵ موفق شد با حرکت زیبای مهدی قایدی گل اول تیمش را به ثمر برساند و نیمه اول با همین نتیجه و برتری نسبی استقلال به پایان رسید.
در نیمه هیجان انگیز دوم اما ابتدا در دقیقه ۴۹ بشار رسن روی چرخش و پاس زیبای علیپور گل دوم را به ثمر رساند. قرمزها در دقیقه ۸۹ نیز روی پاس گل زیبای کمال کامیابی نیا و با ضربه علیپور گل دوم را هم‌ به ثمر  رساندند و در حالیکه به نظر می رسید مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد در دقیقه ۹۳ دانشگر گل تساوی بخش را به ثمر رساند تا دو تیم با تساوی دو بر دو به استقبال وقتهای اضافه بروند.

 


در نیمه اول وقت اضافه استقلال با حرکت تکنیکی و زیبای مهدی قایدی می توانست دوباره به برتری برسد اما کار به نیمه دوم وقت اضافه کشید هر چند دیاباته هم در دقایق پایانی این نیمه با ضربه سر سهمگین خود نزدیک بود کار پرسپولیس را سخت کند.

 


اگر نیمه دوم وقت های اضافه را ندیدید چیزی را از دست ندادید چون واقعا ارزش دیدن نداشت! 
سرانجام در ۱۲۰ دقیقه دو تیم به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و کار به ضربات پنالتی کشید.

 


در ضربات پنالتی اما پرسپولیس بد کار کرد و ابتدا نورالهی اولین پنالتی این تیم را خراب کرد و توپ را جایی زد که حسینی دروازه بان استقلال منتظر آن بود! پنالتی های دوم هر دو تیم گل شدند و در پنالتی های سوم برخلاف میلیچ، اوساگونا ضربه پنالتی اش را به بیرون استادیوم فرستاد و سرانجام مطهری با به ثمر رساندن پنالتی چهارم استقلال کار را تمام کرد و استقلال در ضیافت پنالتی ها با نتیجه ۶ بر ۳ به فینال راه یافت.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!