news-details

درخواست اصل پول و اسکونت  عضو هیات مدیره تا شکایت از عبدیان!

اختصاصی "نود پرس"

از ابتدای فصل بارها و بارها نوشته بودیم که استقلال در چند سال اخیر به شدت مرموز و عجیب و غریب شده است و پای آدمهای بی ربط و بعضا خدای ناکرده اختلاسگر! به این باشگاه باز شده است. 

در هر حال در این دو_ سه سال اخیر استقلال کلکسیون کاملی از انواع و اقسام اتفاقات تلخ و مسخره بوده است از انتصابات مسخره تر بگیرید تا چاقو کشی اعضای هیات مدیره بر روی همدیگر، سرمایه گذاری اعضای هیات مدیره به عنوان اسپانسر باشگاه و بعد بهره و اسکونت گیری از باشگاهی که خودت عضو هیات مدیره آن هستی و هدف اصلی از آمدنت، آوردن پول و تزریق سرمایه به تیم بوده نه کسب سود برای خودت! و البته در این اواخر پای اختلاس و زندان رئیس هیات مدیره!

خبر جالب تر اینکه چند روز پیش یکی از اعضای همین هیات مدیره در این مقطع حساس کنونی! زیر میز زده بود و درخواست کرده بود اصل سرمایه و اسکونتش را به او بازگردانند در غیر اینصورت از باشگاه شکایت می کند.


حالا دو تن از اعضای هیات مدیره استقلال با استعفا از این باشگاه جدا شده اند، اتفاقی که باید چند ماه زودتر شکل می گرفت چرا که وقتی اعضای هیات مدیره یک باشگاه با هم تفاهم ندارند و حتی بر روی هم چاقو می کشند و کارشان به دادگاه و پاسگاه می کشد، ماندن آنها کنار هم فقط دود در چشمان تیم و هوادار است و چه بسا قتلی هم رخ بدهد!( همانند زمان سعادتمند)

حالا باشگاه استقلال قصد دارد از مهدی عبدیان عضو هیات مدیره خود تا همین دو روز پیش، شکایت کند. ظاهرا دلیل آن بیانیه مهدی عبدیان و سیاسی خواندن استعفا یا همان بر کناری اش است. هر چند از ابتدا با عبدیان و بعضی از دوستانش موافق نیستیم و از اول هم آمدن بعضی ها به استقلال را کاری اشتباه می دانستیم اما حداقل بهتر بود استقلال حرمت امامزاده را به عنوان متولی خودش، حفظ می کرد و بخاطر یک انتقاد از برکناری، عضو هیات مدیره خود را به دادگاه نمی کشاند. این اتفاق قطعا بسیار زشت است و جز آلوده کردن بیشتر فضا و از بین بردن حرمت ها و تنش و درگیری بیهوده، نفع دیگری برای باشگاه و هوادارانش نخواهد داشت.

ما در نود پرس معتقدیم تصمیم گیرندگان بالا دستی استقلال نباید اشتباهات قبلی خود را با یک اشتباه دیگر کامل کنند. نا سلامتی این عضو تا همین دو روز پیش پشت میز همین باشگاه نشسته بود و عضوی از همین خانواده بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!