news-details

پشت پرده عصبانیت اسکوچیچ؛ چه کسی خبرهای تیم ملی را لو داد؟

سماجت خبرنگاران در سوال و جواب از اسکوچیچ، بیشتر به دلیل پاسخ‌های مبهم رئیس فدراسیون فوتبال در فرودگاه مهرآباد بود. عزیزی خادم یک کلام نگفت قرارداد اسکوچیچ را تمدید می‌کند!

«من هنوز هم سرمربی هستم؛ اگر اطلاعات بیشتری دارید خوش به حال‌تان!»

جمله خیلی قشنگی نیست اما همان پاسخی است که دراگان اسکوچیچ به خبرنگاران داد؛ درست در روزی که از بازیکنان تیم ملی در مرکز همایش‌های سازمان سازمان و صداوسیما تقدیر شد؛ همان سازمانی که هنگام بازی‌های تیم ملی در جام جهانی مقابل تیم‌های اسپانیا و پرتغال و رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در دیدار با ژاپن، عملکردش پیرامون تیم ملی اظهرمن الشمس است!

سماجت خبرنگاران در سوال و جواب از اسکوچیچ، بیشتر به دلیل پاسخ‌های مبهم رئیس فدراسیون فوتبال در فرودگاه مهرآباد بود. عزیزی خادم یک کلام نگفت قرارداد اسکوچیچ را تمدید می‌کند؛ بلکه توپ را با زیرکی به زمین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شوت کرد؛ گویی اعضای هیئت رئیسه منهای اسکوچیچ، همین حالا «گواردیولا یا آرسن ونگر» را در آستین دارند و به زودی می‌خواهند یکی از این دو مربی را به ایران بیاورند!

راستی؛ دلیل ناراحتی و عصبانیت اسکوچیچ در فرودگاه چه بود؟ این جواب سربالا به خبرنگاران چیست؟

برگردیم به روزهایی که تیم ملی در منامه بود؛ هر روز خبرهایی به گوش می‌رسید که ترکیب تیم ملی در بازی‌هایش لو رفته است. آیا رئیس فدراسیون فوتبال دلیل این اتفاق ناخوشایند را می‌داند؟

چه کسی ترکیب را لو می‌داد؟ خود آقای اسکوچیچ که سرمربی است؛ بازیکنان هم که با خبرنگاران رابطه‌ای ندارند و همین طوری در حالت عادی سلام این و آن را علیک نمی‌گویند؛ پس چه کسی این خبرها را افشا می‌کرد؟ همراهان و افرادی که به طور خودجوش به تیم ملی نزدیک شده و در منامه هم عکس‌هایشان قابل رویت بود در این قضیه چه نقشی داشتند؟

از کجا معلوم اسکوچیچ بابت چنین مسائلی دلخور نشده و از این که خصوصی ترین و مهم ترین اتفاقات و موارد پشت پرده تیمش لو می‌رود به ستوه نیامده باشد؟

به اشتراک گذاری این مطلب!