news-details

ماتئوس: سر مربی ما روی نیمکت خوابش می گیرد!
 

لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان معتقد است بازگشت دوباره مت هوملس و توماس مولر می تواند باعث درخشش دوباره فوتبال آلمان شود. این دو بازیکن به همراه بواتنگ پس از جام جهانی  ۲۰۱۸ و نتایج ضعیف آلمان در این تورنمنت، حذف شدند و یواخیم لو اعلام کرد آنها دیگر هرگز به تیم ملی آلمان دعوت نخواهند شد اما یک سری نتایج فاجعه بار باعث شد تا یواخیم لو غرور خود را ببلعد و این دو بازیکن را که در تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشتند، به اردوی تیم بخواند.
  نتایج فاجعه مانشافت در این مدت شامل شکست خفت بار شش بر صفر در برابر اسپانیا و شکست خانگی در برابر تیم دسته چندمی مقدونیه شمالی بود.

 ماتئوس می‌گوید با بازگشت این دو به تیم ملی، آلمان جان و روحیه میگیرد. او در مصاحبه خود گفت: این فقط من نبودم که از نتایج تیم ملی آلمان ناراضی و عصبانی بودم بلکه همه هواداران نیز این حس را داشتند. انگار یواخیم به این تیم هیچ علاقه ای نداشت و بازیکنان نیز چنین حسی داشتند. گاهی اوقات او روی نیمکت خوابش می برد و هیچ حس و هیجانی نداشت و حتی عصبانی هم نمی شد. او با بازیکنان ارتباط برقرار نمی کرد و لبخند هم نمی زد اما حالا با بازگشت این دو، همه چیز فرق می کند. توماس مولر وقتی که واحد رختکن می شود و پایش را داخل آن می گذارد رختکن می درخشد. وقتی او وارد زمین مسابقه می شود سایر بازیکنان روحیه و جان می‌گیرند و خوشحال می شوند. ما واقعاً آن ها را از دست داده بودیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!