news-details

داستان های یورو 2020 ؛ گریه بازیکن هلند و شوکه شدن زن فوتبالیست!

اختصاصی نود پرس؛

" اختصاصی نود پرس "

 دغدغه ایتالیا 

امروز یورو 2020 با سه بازی ادامه داشت، اما در ایتالیا شمارش معکوس برای بازگشت مارکو وراتی به زمین آغاز شده است.
روزنامه لا گزتا دلو اسپورت گزارش داد ستاره پاری سن ژرمن از مصدومیت بهبود یافته است اما هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا او آماده دیدار روز چهارشنبه با سوئیس هست یا نه.

 دانمارکی خوشحال است 

این افکار همچنان در فکر کریستین اریکسن ، هافبک دانمارک و اینتر میلان وجود دارد که چرا روز شنبه در میانه بازی مقابل فنلاند سقوط کرد و به زمین افتاد.

 مارتین شووتس مدیر برنامه های کریستین می گوید این بازیکن دانمارکی پس از دریافت پیام های محبت آمیز از سراسر جهان خوشحال است زیرا درک می کند که چقدر عشق در اطرافش وجود دارد.


 گریه مدافع هلند 

دلی بلیند پس از سوت پایان مسابقه پیروزی 3-2 هلند مقابل اوکراین ، گریه کرد و اعتراف کرد که بعد از زمین خوردن کریستین اریکسن فکر نمی کرد که بتواند بازی کند و تنها وقتی تصمیم گرفت بازی کند که شنید او هم تیمی های خود را به ادامه بازی تشویق کرده است.


بلیند شب گذشته وقتی در نیمه دوم بازی در یوهان کرایف آرنا تعویض شد ، احساساتی شد و اعتراف کرد که برای شرکت در بازی مقابل اوکراین باید از "مانع روحی" عبور می کرده است.
وی پس از مسابقه گفت: " اتفاق دیروز تأثیر زیادی روی من گذاشت ، این واقعیت را فراموش نکنید که من کریستین را به عنوان یک دوست خوب می شناسم."

اریکسن با دستگاه دفیبریلاتور نجات یافت و این خاطرات بدی را برای بلیند که در سال 2019 مشکل عضله قلب ملتهب داشت را به ارمغان آورد.

در آگوست سال 2020 ، مدافع آژاکس برای دومین بار در طول یک سال در یک بازی دوستانه با غول های هلند به دلیل شرایطش به زمین افتاد.

بلیند با یاد آوری این خاطرات می گوید: "اوضاع برای او وحشتناک است. البته من در این زمینه چند مورد را نیز تجربه کرده ام ، به همین دلیل مجبور شدم امروز از یک مانع ذهنی عبور کنم.
من باید خودم را متقاعد می کردم که بازی کنم اما از اینکه بازی کردم افتخار می کنم و به همین دلیل است که در پایان بازی احساسات من ترکید و گریه کردم.
در آن لحظات من قطعاً به شرکت نکردن در مسابقه فکر کردم. تصاویر در تلویزیون و این حادثه تأثیر زیادی روی من گذاشت و من بخاطر آنها خیلی خوب نخوابیدم.

 

 شگفت زده شدن همسر فوتبالیست با رنگ مو 

 گرانیت ژاکا ستاره آرسنال در یک ارتباط ویدئویی کوتاه با نشان دادن موهای بلوند جدید خود به همسرش لئونیتا، او را مات و مبهوت کرد و رفت!


ستاره توپچی‌ها که در حال حاضر نماینده و بازیکن تیم ملی سوئیس است، در این فیلم، ظاهر جدیدش را به شریک زندگی خود نشان داد.

لئونیتا نمی توانست بیشتر از این از  موهای رنگ شده ژاکا شوکه شود و برای دقایقی دهانش باز ماند و هنگامی که فوراً فهمید ژاکا چه کرده، صورت او کاملاً مات و مبهوت و بی حرف ماند.

ژاکا بعد از ظهر شنبه در حالی به مصاف سوئیس در برابر ولز رفت که این مسابقه در باکو با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی بعدی سوئیس سفر به رم است و روز چهارشنبه به ایتالیا می رود. سپس آنها در روز یکشنبه مسابقات گروهی خود را علیه ترکیه خاتمه می دهند.

 

 پل گاسکوئین: من حتی در حال مستی هم از این بازیکن بهتر بودم! 

پل گاسکوئین ستاره سابق فوتبال انگلیس معتقد است مقایسه او با فیل فادن اشتباه است و خودش خیلی بهتر از فادن است!  
 وقتی از او در مورد ستاره منچسترسیتی سئوال شد ، گازا گفت: "هیچ کس با من قابل مقایسه نیست!
من می توانم همه را با چشمان بسته شکست بدهم ، و این کار البته با یک بطری ویسکی در کنار ما و چند آبجو  امکان پذیر است! من حتی در حال مستی هم از او بهترم!

در حالی که تب یورو پس از پیروزی یک بر صفر یکشنبه مقابل کرواسی، انگلیس را درگیر کرده، گاسکوئین معتقد است انگلیس می تواند همه راه را پیش برود به شرطی که  خونسردی خود را حفظ کند.

وی در گفتگو با دروازه بان سابق انگلیس ، دیوید سیمن افزود: من قطعاً فکر می کنم که ما یک فرصت عالی برای قهرمانی داریم ، خط حمله ما باورنکردنی است و مدافعانی که خواهیم دید.
 فشار پس از آخرین جام جهانی در حال افزایش است. فینال این مسابقات در ویمبلی است و همه اینها به این بستگی دارد كه آیا بازیکنان ما از پس آن برمی آیند یا نه. من فکر میکنم ما یک فرصت خوب داریم زیرا این احتمالاً بهترین فرصتی است که ما از سال ۹۶ داشته ایم.

فردا سالگرد پیروزی 2-0 انگلیس مقابل اسکاتلند در یورو 96 است ، زمانی که گازا در آن مسابقه یکی از بزرگترین گلهای انگلیس را به ثمر رساند.

ستاره الکلی فوتبال انگلیس که عکس های کارتن خوابی اش در رسانه های انگلیسی زیاد منتشر شده به ذکر خاطره ای در زمان مربیگری تری ونه بلز که مربی آن زمان انگلیس بود می پردازد و می گوید:
یادم می آید یک شب اصلاً خوابم نمی برد و با گریه به اتاق او رفتم و مدام می پرسیدم که آیا تیم فردا مقابل اسکاتلند با من بازی می کند یا نه و او مدام نه می گفت و من به او التماس می کردم.
سرانجام من رفتم  و او سرش را از در بیرون آورد و گفت ،" گاززا ! البته که من تو را بازی می دهم.

جدول رده‌بندی گروههای ۶ گانه یورو 2020

 

راهنمای جدول:

●P: تعداد بازی
●GD: تفاضل گل
●PTS: امتیاز

 

 

 

 این مطلب هر نیم ساعت یک‌بار آپدیت شده و اخبار و حاشیه‌های جدید دیگری اضافه خواهد شد

به اشتراک گذاری این مطلب!