news-details

مخالفت با حراج وسایل مارادونا
 

اختصاصی نود پرس

دختر مارادونا مخالف حراج وسایل پدرش است.
جیانینا مارادونا از برادرانش خواست اجازه ساخت بنای یادبود این ستاره فوتبال را بدهند تا همه بتوانند بروند و برای او یک گل بگذارند.

دختر ۳۲ ساله مارادونا در این ارتباط می گوید:  اگر به من بستگی داشت ، من چیزی در مورد پدرم نمی فروختم یا حراج نمی کردم. با این حال آنچه احساس می کنم یا فکر می کنم ، متأسفانه دیگران از کنار آن عبور می کنند. لازم نیست هیچ کس مرا ملاقات کند یا به صورت خصوصی صحبت کند ، فقط لازم است که در تلویزیون بگوید این کار مزخرف است! 

به گفته منابع قضایی به مطبوعات محلی اطلاع داده اند که چندین کالا و اشیا متعلق به این بازیکن سابق فوتبال به حراج گذاشته می شود و پول بین پنج فرزند و وراث او تقسیم می شود: دیگو مارادونا سیناگرا (34 ساله) ، دالما مارادونا (34 ساله) ، جیانینا مارادونا (32 ساله)، جانا مارادونا (25 ساله) و دیگو فرناندو مارادونا (8 ساله).

جیانینا مارادونا همچنین از برادرانش خواست اجازه احداث بنای یادبودی برای بزرگداشت پدرش را بدهند. وی در این ارتباط گفت: امیدوارم آنها بتوانند قراردادی امضا کنند تا از او مجسمه یادبودی بسازند که لیاقتش را دارد. همه چیز به خاطر این بچه ها اتفاق نمی افتد. او شایسته این است که همه بتوانند بروند و برای او یک گل ببرند. او سزاوار همه چیز است. امیدوارم همه آن را درک کنند.

کاپیتان سابق و مربی سابق آرژانتین در 25 نوامبر سال 2020 در سن 60 سالگی درگذشت.

پیکر دیه گو در یک قبرستان خصوصی در استان بوینس آیرس به خاک سپرده شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!