news-details

پرده برداری از نقشه کومان برای فصل نقل و انتقالات

موندو دپورتیوو از دست رد زن رونالد کومان به سینه سوارز، ویدال، راکتییچ و اومتیتی خبر داده و در این باره گمانه‌زنی کرده که مهره‌های درخواستی او به جای این چهار نفر چه کسانی هستند.

به گزارش "نود پرس"، روزنامه موندو دپورتیوو می‌گوید حالا که مشخص شده رونالد کومان سرمربی جدید بارسا به مدیریت باشگاه اعلام کرده که لوئیس سوارز، آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی در برنامه های آتی او جایی ندارد از مدیریت ورزشی بارسا خواسته که به جای آنها یک دفاع وسط، یک وینگر، یک هافبک و یک مهاجم مرکزی خریداری کند.

 

موندو می‌گوید کومان دوران مربی گری خود را پرتلاش آغاز کرده و دیروز جلسه‌ای با رامون پلانس مدیر ورزشی جدید و اسکار گراو مدیر اجرایی باشگاه داشته است. خروجی این جلسه این بوده که کومان در برنامه هایش جایی برای لوئیس سوارز، ویدال، راکتییچ و اومتیتی ندارد.

 

حالا که قرار است این چهار نفر بارسا را ترک کنند کومان به فکر پر کردن جای خالی آنها است. موندو دپورتیوو به بررسی برنامه احتمالی کومان برای تقویت تیمش پرداخته.

 

خط دفاعی

کومان می‌داند که با توجه به حضور ترشتگن و نوته نیازی به دروازه بان جدید ندارد. بارسا اما به دنبال یک دفاع وسط می‌گردد که جای خالی احتمالی اومتیتی را پر کند. دفاع وسطی که باید باتجربه و ارزان باشد. البته کومان خواهان جذب دو دفاع کناری ارزان قیمت هم شده که یکی از آنها باید رقیب نسلون سمدو باشد و دیگری در صورت جدایی جونیور جای او را پر کند. آلبا هم یک سال دیگر در بارسا خواهد ماند.

 

 

خط میانی

کومان خواهان خروج ویدال و راکیتیچ از تیم شده است. با توجه به اینکه کومان در فصل آینده پیانیچ را هم در اختیار خواهد داشت برای خط میانی خود به دنبال یک هافبک فیزیکی و پرقدرت می‌گردد. با توجه به اینکه بارسا دیگر امیدی به جذب فان دی بیک و فابیان ندارد باید فوراً تلاش برای پیدا کردن هافبک مد نظر کومان را آغاز کند. البته مساله بازگشت احتمالی کوتینیو به بارسا هم باید در نظر گرفته شود.

 

 

خط حمله

با قطعی شدن عدم نیاز کومان به لوئیس سوارز باشگاه حالا باید به دنبال جذب یک مهاجم شماره 9 باشد. لائوتارو یکی از گزینه‌های اصلی پر کردن جای خالی ستاره اروگوئه ای است. مدیریت ورزشی بارسا با لائوتارو موافق است و لیونل مسی هم پیشتر موافقت خود را با او اعلام کرده. البته خیال کومان تا حد زیادی از بابت خط حمله خود راحت است. حضور مسی به همراه پدری و ترینکائو در کنار دمبله و گریزمان که بارسا اعلام کرده قصد فروش شان را ندارد و البته آنسو فاتی جوان‌، بارسا می‌داند که به جز یک شماره 9 کلاسیک نیازی به جذب مهاجم دیگری ندارد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!