news-details

مدعی درخواست اعدام مهدی قائدی در اردوی تیم ملی!
 

اختصاصی نود پرس

انگلیسی ها یک ضرب المثل معروف دارند که می گوید" چرخ تا به سر و صدا نیفتد، بهش گریس نمی خورانند" 
این ضرب المثل حداقل در ایران و برای پست گرفتن، کاربرد زیادی دارد و تا تو به عنوان رسانه یا پیشکسوت  پایت را روی خرخره مدیر مسئول نگذاری و صبح تا شب از او انتقاد نکنی، بهت پست نمی دهند! 

مربی سرشناش ایرانی در بین فوتبالیست ها بنیان گذار این سبک جذاب و پر منفعت بود و حالا خیلی از پیشکسوتان فوتبال بخصوص در استقلال پیرو این سبک و متد استاد فوق هستند!

در بین رسانه ها اما سالهاست که تعدادی هیولا در قالب دو باند و دو گروه همه چیز و تمام منافع فوتبال را ۶ دانگ به نام خود سند زده اند، از سفرهای خارجی و سهمیه ها بگیر تا خیلی چیزهای دیگر! نوشتن درباره جزئیات آن بماند برای وقتی دیگر!

یکی دیگر از نکات جالب مصداق ضرب المثل بالا، ساختمان فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتبال ایران و پیرامون آن است!
در این مورد هم‌ حرف زیاد داریم اما فقط به ذکر این خاطره بامزه بسنده می کنیم که یکی از همین دوستانی که این روزها مثل پروانه و پدر وار کنار و دور بازیکنان تیم‌ ملی چرخ می زند، تا همین چند وقت پیش در رسانه های دولتی تا می توانست مطلب نوشت و تلاش کرد تا مهدی قایدی مهاجم استقلال را بخاطر آن تصادف لعنتی و قتل غیر عمد، پای چوبه دار ببرد!
حالا این بزرگواران دست در گردن همین بازیکنان و برای اعتلای فوتبال ایران!!!! به منافع ملی می اندیشند! و حقوق های خوب و سکه های خوب تر می گیرند و سفرهای خوب تر و بیشتر می روند و همه چیز را هم بر خلاف گذشته سفید و رویایی می بینند!

به قول شاعر چه دنیای گل و بلبلی است نازنین!

به اشتراک گذاری این مطلب!