news-details

پدر ستاره آرژانتینی: گواردیولا اشک تمساح می ریزد!

اختصاصی "نود پرس"

سرخیو آگوئرو بعد از ۱۰ سال خدمات خارق العاده به منچسترسیتی، از این تیم کنار گذاشته شد و به غول اسپانیایی ، بارسلونا رفت.

رسانه ها مدعی اند سرخیو می خواست در منچستر بماند، پدرش هم ادعا کرده که پسر او را مجبور به ترک این باشگاه کرده اند.

"پسرم تا آخرین لحظه منتظر بود تا با سیتی تمدید کند اما این اتفاق نیفتاد. او اکنون پس از امضای قرارداد با بارسلونا خوشحال است. من او را خوشحال می بینم. او نمی دانست که قرار است با آینده او چه اتفاقی بیفتد."
پدر این ستاره آرژانتینی ضمن بیان این جملات می گوید: "چندین باشگاه علاقه مند به جذب او بودند. آرسنال علاقه داشت و چلسی تا آخرین لحظه هم دنبال جذب او بود. اگر او در انگلیس نمی ماند ، قطعا به ایتالیا یا اسپانیا می رفت."


پدر به دوست دوران کودکی پسر هم اشاره کرده و می گوید: "او از ۱۵ سالگی با لیونل مسی دوست است و آنها همیشه با هم صحبت میکنند. به نظر می رسد مسی قرار است در بارسلونا بماند تا آنها با هم و در کنار هم بازی کنند. "

کاستیو در ادامه به گواردیولا حمله کرده و می گوید:من اشکهای گواردیولا را باور نمی کنم. من اعتقادی به گواردیولا ندارم. او هرگز نخواست  لیگ قهرمانان اروپا را ببرد. او فقط می خواهد قهرمان همه تیم ها باشد. 
او می گوید که آگوئرو غیر قابل تعویض است اما او را در ترکیب نمی گذارد. مواردی در مورد گواردیولا وجود دارد. او یک مربی عالی است ، اما از یک روز به روز دیگر بازیکنان را تغییر می دهد و شما هرگز نمی دانید یک شروع کننده در تیم هستید یا نه.


در حال حاضر ، سرخیو آگوئرو وظیفه بین المللی خود را بر روی آرژانتین متمرکز خواهد کرد  و سپس به بارسلونا ملحق خواهد شد، جایی که او قصد دارد در اولین فصل حضور خود با رهبری لیونل مسی و همکاری با او قهرمانی لالیگا را بدست بیاورد.

به اشتراک گذاری این مطلب!