news-details

پایه های استقلال جور بزرگسالان را کشیدند؛ اینجا قهرمانی ها برای استقلال 

نود پرس

چند سالی است که پرسپولیس پشت سر هم قهرمان لیگ می شود و قرمزها مدام برای آبی ها کری می خوانند و نگاهی از بالا به آنها دارند. این کری ها خیلی وقت ها همراه با تحقیر و سرزنش نیز هست اما در فصلی که گذشت تیم های پایه استقلال تا حدی جبران مافات کردند و ضعف و ناکامی های تیم بزرگسالان خود را تسکین دادند!

 تیم های پایه آکادمی استقلال  تاریخی ترین نتایج حیات خود را با مدیریت ناصر فریادشیران  و همکارانش  بدست آوردند.
مقایسه تیم های هر چهار رده   نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید استقلال و پرسپولیس آماری عجیب و جالبی را نشان می دهد. 


 این آمار زمانی جالب تر می شود که به جایگاه پرسپولیس در رده های مختلف نگاه می کنیم.
در رده امید استقلال رتبه اول و پرسپولیس رتبه ششم را کسب کرده و در در رده جوانان نیز استقلال با هم امتیازی با تیم صدر فقط به خاطر تفاضل گل نایب قهرمان و پرسپولیس رتبه هشتم را بدست آورد. در رده نوجوانان اما  استقلال قهرمان شد اما پرسپولیس در رده هفتم جدول قرار گرفت و در نهایت تیم نونهالان آبی ها به مقام سوم و پرسپولیس در رده نهم قرار گرفت.


 در داربی های پایتخت نیز آمار جالبی بدست آمد و آبی ها در هر چهار رده سنی، با اقتدار و قدرت حریف سنتی خود را با شکست روبرو کردند.

         
قطعا برنامه ریزی دقیق، علمی و هدفمند  آکادمی استقلال در سال های آینده به تیم بزرگسالان کمک شایانی خواهد کرد به شرطی که قدر داشته های خود را بداند و اجازه بدهند این مجموعه با آرامش به کار اصولی خود ادامه بدهد و این مسیر درست را تا مقصد طی کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!