news-details

جنگ‌ قدرت در استقلال در روزهای پایانی و رو در رو ؛ وزیر در جبهه مددی!

اختصاصی "نود پرس"

جنگ در استقلال علنی تر می شود! همانطور که از مدتها قبل در نود پرس نوشته بودیم در هیات مدیره استقلال جنگ و رقابت شدیدی وجود دارد که یکطرف دعوا بعضی از  اعضای هیات مدیره و طرف دیگر جنگ‌، مدیر عامل باشگاه یعنی احمد مددی قرار دارد.

 ساعاتی پیش بعضی از اعضای هیات مدیره طی بیانیه ای اعلام کردند احمد مددی باید استعفا بدهد در غیر اینصورت آنها استعفا خواهند داد!

چندی پیش یکی از معاونان وزیر ورزش علنا از مددی حمایت کرد و همین‌ مسئله باعث دلخوری بعضی از اعضای هیات مدیره شده بود. منابع مطلع نود پرس می گویند وزیر از مدیر عامل منصوبش یعنی مددی حمایت خواهد کرد و در حقیقت نظر معاون او نظر و عقیده او از زبان معاونش بوده که در قالب آن مصاحبه منتشر شده است. 

به نظر می رسد در زمانی کوتاه بالاخره جنگ طولانی و فرسایشی قدرت در استقلال مغلوبه و به نفع احمد مددی به پایان برسد. شاید این بهترین درمان برای زخم کهنه شده، درد و بحران استقلال باشد؛ یعنی شکست و کنار رفتن یک گروه تا بالاخره آبی ها هم رنگ آرامش را به خود ببینند.

طرفداران و حامیان مددی می گویند  در صورت غلبه او بر دشمنانش در‌هیات مدیره، او از لحاظ مالی مشکلی نخواهد داشت و با آوردن اسپانسرهای بیشتر به راحتی خلا اعضای قبلی را پر خواهد کرد. آنها مدعی اند مددی تا به حال ۱۲۰‌ میلیارد پول به استقلال تزریق کرده در حالیکه سقف هدف گذاری هیات مدیره ۸۰ میلیارد تومان بوده اما بواسطه بدهی های انباشته قبلی، استقلال همچنان مشکلات مالی  دارد.

فردای همان روزی که هیات مدیره مصوبه برکناری فریاد شیران را رسانه ای کرد، ما در نود پرس تنها رسانه ای بودیم که نوشتیم این مصوبه بنا به دلایلی اجرا نخواهد شد و حتی بعد از ضرب الاجل یک روزه هیات مدیره به مددی، باز هم نوشتیم که این ضرب الاجل نیز اجرا  نخواهد شد چرا که در پشت پرده خبرهایی در راه است!
باید دید این پیش بینی ما یعنی ماندن مددی و کنار رفتن چند عضو هیات مدیره چقدر به حقیقت می پیوندد.

 

اختصاصی نود پرس

به اشتراک گذاری این مطلب!