news-details

واکنش باشگاه تراکتور به شایعه تغییر مالکیت

باشگاه تراکتور با انتشار بیانیه ای، شایعه تغییر مالکیت این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش نود پرس، بعد تغییر مالکیت باشگاه ماشین سازی، محمدرضا زنوزی در حال حاضر تنها مالک یک باشگاه (تراکتور) است؛ در چنین شرایطی، برخی از رسانه ها اخباری را منتشر کردند که حاکی از مشکلات مالی باشگاه تراکتور و تغییر مالکیت باشگاه و احتمال واگذاری آن از سوی محمدرضا زنوزی مطلق بود. باشگاه تراکتور پیرو انتشار این مطالب بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

 

اخیراً جریاناتی مشاهده شده که سعی در بی‌ میل نشان دادن محمدرضا زنوزی مطلق برای ادامه تیم داری در تبریز دارند که هدف همه این شایعات، اولاً خدشه‌دار کردن اتحاد و همدلی پرشورها و دوما غبارآلود کردن فضاست تا دوست و دشمن از هم تشخیص داده نشود.  این شایعات هواداران عزیز را نگران ساخته؛ اما با قاطعیت اعلام می‌داریم همه موارد مطروحه، کذب محض هستند و هیچ پایه و اساسی ندارند. بدیهی است شایعات همواره برای خروج از فضای شفاف ایجاد می‌شوند تا هواداران نسبت به همه‌چیز مظنون و بی‌اعتماد  شوند.

طبیعی است هواداران، انتقاداتی به برخی مسائل مرتبط با مدیریت و تیم داشته باشند؛ اما همه این اختلاف‌نظرها، مسائل درون خانواده است و درون خانواده نیز حل خواهد شد و اجازه ورود و سوءاستفاده افراد غیر را نخواهیم داد و قوی‌تر از قبل برای ساختن آینده‌ای روشن برای تراکتور گام برمی‌داریم. پرواضح است که برخی رسانه‌های رنگی با ایجاد شایعات مختلف، فضا را برای سوءاستفاده برخی افراد فراهم کنند. امّا سؤال آن است که این افراد در پی کسب چه منافعی هستند که درصدد فراری دادن بخش خصوصی از فوتبال‌اند؟ آیا پاسخ این سؤال غیر از آن است که فعالیت بخش خصوصی در فوتبال منافع برخی‌ها را به خطر انداخته است؟

محمدرضا زنوزی ‌مطلق طی سالیان متمادی، عشق و علاقه خالصانه خود را به فوتبال آذربایجان ثابت کرده و نیازی به اثبات مجدد آن ندارد.  هزینه‌های این باشگاه نه از جیب هشتاد میلیون انجام می‌شود و نه کسی کاسه گدایی در فضای مجازی به دست گرفته است. در این شرایط نامطلوب و بد اقتصادی که متأثر از کرونا و تحریمهای ظالمانه است و همچنین برخی خود تحریمی‌ها نیز بر آن اضافه شده، «محمدرضا زنوزی مطلق» بدون منت برای تراکتور و به خاطر شادی میلیون‌ها هم‌وطن ترک‌زبان از جیب شخصی هزینه می‌کند. در همین راستا به هواداران اطمینان می‌دهیم باشگاه تراکتور هیچ مشکل مالی نداشته و ما به عهدی که از همان روز اول با هواداران دلسوز تراکتور بسته بودیم، پایبندیم.

طبیعی است با بهره‌گیری از تجربیات ادوار گذشته تغییر رویه‌ای در باشگاه تراکتور ایجاد شود؛ اما آنچه تغییر نخواهد کرد، ادامه سرمایه‌گذاری بی توقع و بی چشمداشت در باشگاه تراکتور خواهد بود که در این سال‌ها مالک باشگاه ثابت کرده عاشق ایران، آذربایجان و تراکتور است.امید به آن داریم که ریاست جدید فدراسیون فوتبال با اصلاح رویه قبلی، زمینه را برای توسعه فعالیت بخش خصوصی در فوتبال فراهم سازد تا ضمن جذب بیش‌ازپیش سرمایه‌گذاران، مایه دلگرمی بیشتر هواداران به فوتبال شود. باشگاه تراکتور کماکان با اصل صداقت با هواداران برخورد می‌کند و مطلبی برای پنهان‌کاری میان باشگاه و هواداران وجود ندارد و اگر موضوعی در میان باشد، آن را صادقانه به اطلاع همه هواداران عزیز خواهیم رساند. بازهم تأکید می‌کنیم همه ما، عضو یک پیکریم و برای یک هدف می‌جنگیم.

یاشاسین آذربایجان
یاشاسین تراکتور

به اشتراک گذاری این مطلب!