news-details

رئیس فدراسیون، برنامه فوتبال ۱۲۰ را نمی‌بیند؟/ اون طارمی بود؛ اینم انصاری‌فرد!

مهدی طارمی به برنامه ای که تهیه‌کننده‌اش فردوسی پور گفته بود: فدراسیون فوتبال که خیلی از بازی‌ها را در طول فصل لغو کرد، می‌توانست بازی آخر لیگ را لغو کند تا اردوی تیم ملی زودتر برگزار شود.

شهاب‌الدین عزیزی خادم در اردوی تیم ملی ایران که در جزیره کیش برگزار شده خطاب به خبرنگاران می‌گوید: «در مورد گلایه بازیکنان از فقدان بازی های دوستانه باید بگویم واقعا نمی‌دانم این را چه کسی سوال کرده اما آنچه سرمربی تیم ملی خواسته بود برگزاری اردو بود و نه بازی دوستانه؛ فدراسیون خواسته‌های سرمربی را در اختیار تیم ملی قرار داده و من این خبر را فقط از شما می‌شنوم.»

حالا که رئیس فدراسیون فوتبال از مصاحبه‌ای به این مهمی خبر ندارد خوب است برایش خاطرنشان کنیم بازیکنی که از وضعیت تیم ملی گلایه دارد از بازیکنان معتبر فوتبال ایران و اروپاست؛ مهدی طارمی را که احیاناً می‌شناسید؟ شما که به شبکه ورزش می‌روید و در برنامه شب‌های فوتبالی شرکت می‌کنید، چطور فوتبال ۱۲۰ را نمی‌بینید؟

طارمی به برنامه‌ای که تهیه‌کننده‌اش عادل فردوسی‌پور است گفت: «فدراسیون فوتبال که خیلی از بازی‌ها را در طول فصل لغو کرد، می‌توانست بازی آخر لیگ را لغو کند تا اردوی تیم ملی زودتر برگزار شود و تیم ملی در این برهه حساس که باید بازی‌ها را ببریم، بیشتر تمرین کند. یکسری بازیکنان جدید هستند. یکسری‌ها قبلاً بوده‌اند و تازه مجدداً به اردو آمده‌اند. نیاز به هماهنگی است. متاسفانه این اتفاق رخ نداد. اولین تمرین را پنجشنبه) انجام دادیم. بی برنامگی هایی هم که در این چند روز وجود داشت بماند.»

حالا متوجه شدید چه کسی از شرایط تیم ملی انتقاد کرده بود آقای عزیزی خادم؟ اگر دوست دارید بازیکن محبوب پورتو که به بهترین تیم های دنیا گل زده (از جمله همین چلسی که قهرمان اروپا شد) و انتقادش هم کاملاً منطقی بوده را تنبیه کنید.

راستی تا یادتان نرفته، کریم انصاری‌فرد را هم کنار دست طارمی بنشانید؛ چون او هم پشت هم‌تیمی‌اش درآمد و گفت: «طارمی حرفه‌ای است و حرف‌های او روی اصول بوده است. اگر پیش از این بازی دوستانه انجام می‌دادیم، خیلی بهتر بود.»

به اشتراک گذاری این مطلب!