news-details

پیام عذرخواهی آقای داماد از مراسم عروسی!

اولکساندر ژینچنکو در روز عروسی خود با همسرش سدان از طرف همسر و خودش از هوادارن منچستر سیتی عذر خواهی کرد!

به گزارش " نود پرس "، سدان که خود یک ژورنالیست است چندی پیش در یو تیوب تاکتیک‌های پپ گواردیولا در مسابقه با لیون را زیر سوال برده و به شدت از او انتقاد کرد.

ژینچنکو در حالی که در مراسم عروسی خود حضور دارد طی بیانیه ای نوشت:

  من حالا در مراسم عروسی خود حضور دارم و طبیعی است که از این لحظه به یاد ماندنی لذت ببرم اما اتفاقاتی افتاد که باید از کنار آن بی تفاوت عبور نکنم.  همسر من سدان که یک روزنامه نگار ورزشی است در یک ویدیو از تاکتیک های پپ گواردیولا انتقاد کرده بود که من به شدت و عمیقاً از این مسئله ناراحتم و از تمام هواداران سیتی عذرخواهی می کنم.  او همسر من است و من نیز بازیکن منچستر، بنابراین او  نباید نظر خود را به این شکل بیان می‌کرد.

ژینچنکو در ادامه این بیانیه نوشته  است:

   همسر من یک روزنامه نگار است اما حرف هایش را به عنوان یک هوادار تیم زده ، او نیز همانند سایر هواداران سیتی، عاشق این تیم است  و در تمام مسابقات داخل و خارج از خانه همیشه همراه و کنار  ماست و نگران این تیم است.‌ سدان  نظر خود را به عنوان هوادار  ابراز کرده و نظرات یک ژورنالیست نبوده است.در هر حال من مجددا از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم .

ستاره نیمکت‌نشین منچستر سیتی در بازی با لیون همچنین بخاطر  اظهارات چندی پیش خود درباره گواردیولا عذرخواهی کرد و گفت:

    همه می دانند که من چقدر به گواردیولا احترام می‌گذارم و همیشه او را به عنوان شماره یک معرفی کرده‌ام. اگر یک بار دیگر ویدیو مصاحبه من را ببینید متوجه می‌شوید که از حرفهای من برداشت بدی شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!