news-details

معروفترین سلبریتی هایی که با ورزشکاران ازدواج کردند (+ تصویر)

نود پرس معروفترین سلبریتی هایی که با ورزشکاران ازدواج کردند را به تصویر کشید.

10-شکیرا

همسر: جرارد پیکه از تیم فوتبال بارسلونا
شغل: خواننده

خواننده ، آهنگساز ، رقصنده ، تهیه کننده رکورد ، رقصنده و مدل رقص کلمبیایی ، شکیرا به سرعت به عنوان جدیدترین چهره در WAGdom بین المللی ظاهر شد. آنها در بهار سال 2010 با یکدیگر ملاقات کردند، وقتی پیکه در موسیقی ویدیو برای آهنگ شکیرا در آهنگ رسمی جام جهانی 2010 فیفا ظاهر شد. شکیرا روابط خود را در 29 مارس 2011 رسما تأیید کردند و در سپتامبر 2012 ، شکیرا تأیید کرد که او و پیکه در انتظار اولین فرزندشان در کنار هم هستند.

9- آنا کورنیکووا

همسر: انریکه ایگلسیاس خواننده مشهور اسپانیایی 
شغل: تنیسور حرفه ای ، مدل ، شخصیت تلویزیون.

یک تنیسور نیمه بازنشسته اهل روسیه است. در حال حاضر او همسر انریکه ایگلسیاس خواننده مشهور اسپانیایی است و صاحب دو فرزند به نام های لوسی و نیکولاس است.آنا و انریکه رابطه ی شان را از سال ۲۰۰۱ در موزیک ویدیو (فرار)شروع کردند و رابطه آنها همچنان پا بر جاست.فرزند سوم آنها در سی ام ژانویه ۲۰۲۰ بدنیا آمد.

8- ایرینا شیک

همسر: سابق کریستیانو رونالدو
شغل: مدل

او نامزد کریس رونالدو بود. در ژانویه ۲۰۱۵ خبر جدایی آن‌ها در رسانه‌ها منتشر شد و آن‌ها آن را تأیید کردند. رونالدو در بیانیه‌ای که منتشر کرده علت جدایی از ایرینا را توضیح داده‌است: (بعد از ۵ سال زندگی رابطه من و ایرینا به پایان رسید. به این نتیجه رسیدیم که این تصمیم برای هردو نفرمان بهتر است. آرزو می‌کنم که ایرینا خوشبخت شود). بعد از ایمان شیخ او با بردلی کوپر بوده و یک فرزند مشترک دارند . علی کاووسی، آمریکایی ایرانی‌تبار، مدیریت برنامه‌های آیرینا شیک را به عهده دارد.

7- بروکلین دکر

همسر: اندی رادیک تنیسور آمریکایی
شغل: مدل ، بازیگر

یک هنرپیشه، و مدل اهل ایالات متحده آمریکا است. او دختر جلد لباس Illustrated Sports Illustrated در سال 2010 شد. و از سال 2009 با اندی ردیک تنیسور بازنشسته ازدواج کرده.
او از مجموعه لباس شنا Victoria's Secret's 2010 مدل سازی کرد و در برنامه های تلویزیونی Chuck ، Ugly Betty و Royal Pains حضور داشت.

6- کیم کارداشیان

همسران سابق و فعلی: دیمون توماس 2000 تا 2004--کریس هامفریز 2011 تا 2014--کانیه وست 2014 تا اکنون
شغل:شخصیت تلویزیون

 شخصیت تلویزیونی واقع‌نما، مدل، بازرگان و بازیگر اهل آمریکا است.  سال ۲۰۱۰ کیم با درآمدی برابر ۶ میلیون دلار، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌های واقع نما شد. کارداشیان به دلایلی به یکی از پر حرف ترین افراد در آمریکا تبدیل شده است. یکی از مباحث مکالمه ای که افراد معمولاً در مورد آن صحبت می کنند؟

5- اوا لونگوریا

همسران: لر کریستوف ۲۰۰۲تا۲۰۰۴--تونی پارکر۲۰۰۷تا۲۰۱۱--خوزه آنتونیو باستن از ۲۰۱۶تا 2019
شغل: بازیگر

او بازیگر آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۶ به خاطر ایفای نقش در قالب گبریل سلیز در سریال کدبانوهای وامانده برنده جایزه (Screen Actors Guild) و نامزد جایزه گلدن گلوب شده‌است. از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم کودک دل‌شکسته و بر فراز دریا اشاره کرد. او در سال ۲۰۰۷ با تونی پارکر بسکتبالیست ان بی ای ازدواج کرد اما در سال ۲۰۱۰ از او جدا گردید. او در اخر با خوزه آنتونیو باستن
 ازدواج کرد مه بازیکن سابق سویا رئال و اتلیکو و بنفیکا بود که حضوری در تیم ملی اسپانیا و در جام جهانی 2006 داشت، خوزه آنتونیو باستن هنگام سفر از اوتررا به سویل همراه با پسرعمویش جوناتان ریس، در یک تصادف رانندگی در سن ۳۵ سالگی درگذشت.

4- مینکا کلی

همسران: درکت جاتر -- نیویورک یانکی
شغل: بازیگر

مینکا کلی به خاطر نقش هایش در مجموعه های تلویزیونی شناخته می شود: Friday Night Lights ، Parenthood وAngels Charlie . او همچنین به دلیل بازی در فیلم The Roommate شناخته شده است. او در فیلم 2013 باتلر به عنوان جکی کندی ظاهر شد. کلی شهرت متوسط تلویزیون خود را در یک رابطه سه ساله (از 2008 تا آگوست 2011) با Derek Jeter کاپیتان نیویورک یانکیز، مردی که هیچ کمبود حضور در این لیست ندارد نشان داد.

3-  ژیزلی بینچنی

همسر سابق و فعلی: لئوناردو دی کاپریو 2000تا2005 -- تام بریدی ۲۰۰۹-اکنون
شغل: مدل

ژیزلی کارولین بینچنی ب با تلفظ آلمانی جیزله کارولین بوندشن مانکن برزیلی که بر طبق گزارش نشریه فوربز پردرآمدترین مانکن جهان است.
ژیزل از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ با بازیگر معروف لئوناردو دی کاپریو دوست بود. او در سال ۲۰۰۹ با تام بریدی ازدواج کرد. همچنین عکس او با نیمار روی صفحه اول مجله چاپ شده است.
تام بِرِیدی یک بازیکن فوتبال گریدیرون اهل ایالات متحده آمریکا است. وی تا کنون فقط برای باشگاه نیو انگلند پتریوتس بازی کرده‌است.
وی با داشتن ۶ قهرمانی در کارنامه، پر افتخارترین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال آمریکایی می‌باشد. او همچنین از دوستان نزدیک دونالد ترامپ می‌باشد.

2- آدریانا لیما

مارکو یاریچ 
شغل: مدل

یکی از برجسته ترین فرشتگان راز ویکتوریا تا کنون ، لیما متولد برزیل یک حرفه مدلینگ بسیار موفق بوده است. او با ماركو یاريچ ، بازيكن بسكتبال صربستان ، كه دو دختر دارد ازدواج كرده است. سال گذشته ، او در فهرست مدل های پردرآمد Forbes در رتبه چهارم قرار گرفت ، تخمین زده می شود که در مدت یک سال 7.3 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. 

1. مرلین مونرو

همسران: جیمز داگرتی۱۹۴۲–۱۹۴۶ -- جو دی‌ماجیو ۱۹۵۵–۱۹۵۴ -- آرتور میلر ۱۹۵۶–۱۹۶۱
شغل: بازیگر

  بازیگر، خواننده و مانکن مشهور آمریکایی بود. وی در سن ۳۶ سالگی و در اوج محبوبیت درگذشت. مریلین مونرو از مهم‌ترین بازیگران قرن بیستم است. او بیشتر نقش شخصیت‌هایی را بر عهده می‌گرفت که به (بلوند احمق) شهره شدند. مریلین مونرو از پول آورترین ستارگان عصر خود بود و تأثیرگذاری‌هایش در فرهنگ عامه از او یک شمایل فرهنگی ساخته‌است.
او با جو دی‌ماجیو  ازدواج کرد ، اگرچه مدت نه ماه کوتاه به طول انجامید، مخلوط شهرت ، زیبایی ، و دیوانگی های بی حد و حصر او در حدی است که لوهانس ها و کارداشیان جهان فقط می توانند رویای دستیابی به آن را داشته باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!