news-details

همسر سرخیو راموس: بچه پنجم؟ نه، دیگر نمی توانم!

نود پرس

پیلار روبیو در مورد برخی از جنبه های روابط خود با همسرش سرخیو راموس صحبت کرده و صریحاً در مورد چگونگی سازماندهی آنها برای مراقبت از چهار فرزندشان صحبت کرده است. او در آخرین مصاحبه خود  با یک مجله خانوادگی می گوید پس از آزمایش مثبت COVID-19 در طی دو هفته قرنطینه، هرگز حال و حوصله او حبس نبوده و به عنوان والدین ۴ فرزند، هرگز نمی داند كه بین او و سرخیو، چه كسی پلیس خوب است و چه کسی پلیس بد!

روبیو در این ارتباط می گوید : "من و سرخیو دوست داریم همه کارها را با هم انجام دهیم.‌ شانس من این است که فرزندانم بسیار خوب هستند. هر دو فرزند بزرگتر در حال حاضر بسیار مستقل هستند ، اگرچه اعتراف می کنم که در نهایت خسته شده ام. در مورد سرخیو هم باید بگویم که ما در همه چیز با هم هستیم، به ویژه از نظر داشتن معیارهای یکسان. ما در مورد جزئیات کوچکی که دقیقاً مانع از خوب بودن آنها می شوند مشورت و توافق می کنیم.

 
 مدتها این گمانه زنی مطرح شده بود كه این زوج زیبا می خواستند خانواده خود را در جستجوی دختر گسترش دهند ، اما وقتی از پیلار سوال شد با زور جواب می دهد: من چهار فرزند دارم! 
 او ایده باردار شدن مجدد را کاملا رد می کند: "من به شما اطمینان می دهم که این غیرممکن است ، شما از دردسر من نمی دانید. من فکر می کنم با چهار فرزند بیشتر نمی توانم خودم را بهتر سازمان دهم. من می خواهم به فرزندانم عشق و زمان کافی بدهم و دیگر جایی برای فرزند بیشتر وجود ندارد ".

 
پیلار روبیو روزهای خوشی را در سطح شخصی و شغلی پشت سر می گذارد. او رازی را فاش می کند که باعث شده تا رابطه آنها دوام داشته باشد: "خوبی رابطه ما این است که شریک زندگی من هرگز از متعجب کردن من متوقف نمی شود و بسیار زیبا است که ما با هم بخندیم و همدستی خود را حفظ کنیم ". 

به همین دلیل است که حتی همزیستی در بیماری همه گیر کرونا نیز نتوانسته است برای آنها مشکلی بوجود بیاورد مخصوصاً به این دلیل که بین آنها دو نکته اساسی برای داستان عاشقانه وجود دارد: "عشق و علاقه"

به اشتراک گذاری این مطلب!