news-details

سقوط از اوج؛رختکن کونته را نمی خواهد!

نتایج ضعیف هفته های اخیر اینتر باعث شده این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی نداشته باشد و اخبار حاکی از احتمال جدایی کونته از این تیم است.

به گزارش "نود پرس" و به نقل از ورزش سه، نتایج ضعیف هفته های اخیر اینتر باعث شده این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی نداشته باشد و اخبار حاکی از احتمال جدایی کونته از این تیم است. البته اینتر در حال حاضر به دنبال قطع همکاری با کونته نیست، اما باید ابتدا تمامی نیازها و ایده های این سرمربی ایتالیایی در رابطه با ترکیب تیم، بازیکنان و روند حرکت در بازار نقل و انتقالات را جویا شود. هدف باشگاه با کونته مشترک است، اما باید مذاکراتی در مورد مسیر رسیدن به اهداف صورت گیرد و مدیران اینتر خواستار بهبود شرایط فعلی تیم هستند.

 

 

کونته نیز نسبت به آینده مطمئن نیست و هنوز نمی داند مدیران اینتر به دنبال ساختن تیمی جوان در دراز مدت هستند و یا انتظار قهرمانی زودهنگام دارند. اما توتواسپورت امروز در گزارشی مدعی شد در اگر تابستان به اندازه کافی در بازار نقل و انتقالات از اهداف کونته حمایت نشود، امکان جدایی او وجود دارد و احتمالا مکس آلگری، سرمربی 50 ساله و سابق میلان و یوونتوس جانشین او خواهد شد.

 

مکس آلگری از زمان حضور در یوونتوس زابطه خوبی با پپ ماروتا، مدیر ورزشی فعلی اینتر دارد و در حال حاضر نیز هدایت تیمی بر عهده او نیست. اخباری در مورد سرد شدن رابطه رختکن و برخی بازیکنان با کونته منتشر شده و ممکن است دیگر حضور او در این باشگاه میسر نباشد. البته اینتر در حال حاضر قصد تغییر سرمربی را ندارد، اما اگر کونته خودش تصمیم به جدایی داشته باشد آنگاه حضور مکس الگری جدی تر دنبال خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!