news-details

دستگیری ستاره فوتبال با دختر آقای سرمربی!

اختصاصی "نود پرس"

دله آلی ، در حال بوسیدن ماریا ، دختر پپ گواردیولا گرفتار شد!
منابع خبری این خبر در مورد هافبک تاتنهام و دختر پپ گواردیولا را به روزنامه سان انگلیس گفته اند که ایندو در یک بار در لندن دیده شده اند.


دله آلی بهترین فرم و آمادگی خود را در زمین فوتبال نمی گذراند و دلیل آن این است که او در مجموع ۲۲ بازی لیگ ، جام حذفی و لیگ اروپا با تاتنهام فقط ۳ گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است.

اما علاوه بر تیم تاتنهام، هافبک انگلیسی نیز اوضاع بدی را پشت سر گذاشته است زیرا فوریه گذشته ، او به رابطه خود با یک خانم مدل به نام روبی مای پایان داد.

با این حال  به نظر می رسد که قلب آلی دوباره پر شده  و این ادعا به این دلیل است که او گرفتار ماریا  دختر بزرگ پپ گواردیولا و کریستینا سرا شده است.  ایندو که ۲۵ و ۲۰ ساله هستند در حال بوسیدن یکدیگر در پشت بام یک بار در لندن دیده شده اند. آنها یک ماه پیش با هم آشنا شدند.


بعضی ها هم دله آلی را در حالی که دختر پپ گواردیولا ، سرمربی منچستر سیتی را مسخره می کرده ، دیده اند!


به گفته روزنامه انگلیسی یکی از افرادی که این زوج را دیده ، گفته است  "به نظر نمی رسید دله و ماریا هیچ نگرانی در دنیا داشته باشند. آنها برایشان مهم نبود که چه کسی می تواند آنها را ببیند در حالی که آنها جلوی غرفه DJ همدیگر را می بوسیدند " 

گویا ماریا قبلاً در مورد دیدار خود با فوتبالیست تاتنهام به دوستانش گفته بود و افزوده بود که آنها "فقط دوست هستند".

ماریا بزرگترین فرزند از بین سه خواهر و برادر است که حاصل ازدواج پپ گواردیولا و کریستینا سرا است. پشت سر او ماریوس ۱۸ ساله و والنتینا ۱۳ ساله قرار دارد که در برخی از جشن های پپ با سیتی، دیده شده اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!