news-details

ویلموتس، آقای کاپیتان و صورتحساب ۲ میلیارد تومان مشروب خوری در ۵ ساعت!

اختصاصی نود پرس

کامران احمدپور/ نود پرس

دنیا دارد بدجور به دنیای احمق ها تبدیل می شود و دنیای فوتبال بدتر!
در مطلبی جداگانه تحت عنوان "دنیای احمق ها" به این مسئله پرداخته ام اما دو خبر جداگانه به فاصله چند روز دلیلی شد تا این مطلب را بنویسم:
اول: با رای قاضی فیفا مارک ویلموتس علاوه بر دو میلیون یورو دریافتی قبل ،چیزی در حدود ۶ و نیم میلیون یورو دیگر از ایران غرامت دریافت می کند آنهم فقط برای ۶۳ روز کار بدون در نظر نگرفتن تعطیلات و مسافرتها! 
شما اگر گنج هم پیدا کنید اینقدر نمی شود.
دوم: هری مگوایر کاپیتان منچستر یونایتد که به جرم ضرب و شتم و توهین به پلیس یونان بازداشت شده، سه شنبه شب و در طی ۵ ساعت شب نشینی با خواهر و چند تن از دوستانش  در یک بار لاکچری در یونان ۶۳ هزار پوند هزینه کرده است! صورتحساب این شب نشینی هری و دوستان که به پول ما چیزی در حدود ۲ میلیارد تومان می شود و بیشتر آن مربوط به نوشیدن مشروبات الکلی است، در رسانه های انگلیسی منتشر شده است. 
سوم: رونالدو و دوست دختر جدیدش جورجیا رودریگوئز بلافاصله بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا با قایق فوق لاکچری خود در سواحل ایتالیا لنگر می اندازند، هوادار یوونتوس غصه می خورد و آنها مدام از خودشان در اینستاگرامی و فضای مجازی عکس های خوش گذرانی و لخت و عورشان را منتشر می کنند.
این داستان در مورد خیلی از بازیکنان دیگر اروپایی صدق می کند.
۴- هر باشگاهی که بخواهد مسی را بخرد باید ۷۰۰ میلیون یورو طبق یک بند قرارداد به بارسلونا پرداخت کند! 
پاری سن ژرمن و سیتی گفته اند اگر بارسا تخفیف بدهد مسی را می خریم و مالک چینی اینترمیلان هم دست به دامن دولت چین شده گفته کمک کنید مسی را بخریم واسه چین خوبه!
۵-نیمار و دوستانش که همگی از فوتبالیست های گرانقیمت هم تیمی اش بودند، بعد از پیروزی پاری سن ژرمن در برابر لایپزیک در یک بار دور هم نشستند و آهنگ هاوایی ساخته  مالوما آهنگساز سرشناش کلمبیایی را خواندند. خب تا اینجای کار که هیچ اشکالی ندارد، ایراد در اینجا بود که‌ مالوما این آهنگ را در غم فراق نامزدش سروده و ساخته و خوانده بود، همان نامزدی که حالا دوست دختر نیمار است! 
نیمار و دوستان که زمان خواندن این آهنگ و پخش مسقیم آن در فضای مجازی کلی دلقک بازی در آورده بودند کاری کردند که مالوما سر به بیابان بگذارد!
واقعا دنیای دیوانه و به طور خاص دنیای دیوانه فوتبال دارد به کجا می رود؟ اگر نخواهم گزافه گویی کنم فقط به چند کلید واژه اشاره می کنم: بچه های بی سرپرست، آن پیر زنی که هر روز در سوز و سرمای زمستانی مادرید تا پاسی از شب کنار خیابان می نشست و وقتی من هر روز یک سکه یک یورویی به او می دادم انگار دنیا را به او داده بودم،کودکان کار، گرسنگان هندی و آفریقایی، کارگران و کارمندان ایرانی که حتی پول درست کردن دندانشان را ندارند، کارگران و کارمندانی که از سر صبح تا بوق شب برای یک لقمه نان سگ دو می زنند، آنهایی که تا کمر در سطل های زباله برای یک لقمه نان فرو می روند و بعد اینها ......
واقعا دنیای دیوانه به کجا می رود؟یک روز قانون برده داری و امروز .....

به اشتراک گذاری این مطلب!