news-details

مادری که دوست داشت همیشه داربی تهران مساوی بشود

مرتضی فنونی زاده طرفدار تاج بود و مهدی فنونی زاده طرفدار پرسپولیس که البته آنها بعدها بازیکن و ستاره همین تیمها هم شدند. بنده خدا مادر فداکار و دلسوز، همیشه دوست داشت بخاطر دل پاک این دو جوان، داربی تهران باخت نداشته باشد.

مادر مهربان طاقت غصه خوردن پسرانش را نداشت و تنها آرزوی او این بود که داربی با نتیجه مساوی تمام بشود.

همیشه شب های قبل از داربی بساط سفره با شکوه آقا مرتضی از تالار پذیرایی چلو کباب های لوکس تهران هم بهتر و با شکوه تر بود. هنوز مزه دست پخت مادر آقا مهدی جز بهترین خاطرات دهه ۶۰ بازیکنان دو تیم است.

بعد از صرف شام مادر مانند هتل ۵ ستاره محل استراحت آنها را آماده میکرد و این یک نمونه  دورهمی با شکوه از فداکاری و محبت مادر برادران فنونی زاده بود. او یک مادر نمونه به تمام معنا بود و هنوز هم بعد از گذشت سالها، میهمانی های او  نقل دهان مجالس است. از دیگر نکات جالب اخلاق مادر برادران فنونی زاده، توجه او به کشیدن سیگار و قلیان و ممنوعیت اینها بود. من به نمایندگی از تمامی ورزشکاران دست او را میبوسم. او برای اینکه فرزندانش ناراحت و سرخورده نشود همیشه دست به دعا بود که داربی ها با نتیجه مساوی تمام شود و اگر نتیجه یک مسابقه به نفع یکی از دو تیم به اتمام می رسید، آرزو و دعا می کرد داربی بعدی به نفع آن یکی تیم تمام شود تا هر دو پسرش راضی و خشنود باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!